Kotler se afla pentru a doua oara in Romania, prima sa vizita avand loc in 2005.

“Nu cheltuiti dintr-o data jumatate din buget pentru Facebook, Twitter. Investiti 5% si, daca functioneaza, mai investiti 5%”, a explicat profesorul american.

El a adaugat ca Procter&Gamble, cel mai mare advertiser din lume, investeste in jur de 30-35% din buget pentru promovarea pe internet. Producatorul de bunuri de larg consum ar fi avut un buget de marketing de 3 miliarde de dolari anul trecut, conform companiei de cercetare Kantar Media, parte a grupului de comunicare WPP.

Philip Kotler a sustinut un training de aproximativ patru ore la Ateneul Roman in fata unei audiente formate din cateva sute de persoane.

Citeste si:

Profesorul Kotler este fondatorul „managementului marketingului” modern si preda marketing international la Scoala Superioara de Management J. L. Kellogg, din cadrul Universitatii din Northwestern, SUA. Este licentiat in economie al Universitatii din Chicago si doctor in economie la Institutul de tehnologie din Massachusetts.

Este inventatorul celor “4P” in marketing (care acum au devenit cei “7P”), precum si inventatorul conceptului de “Marketing Social” si este implicat in cercetarea si dezvoltarea marketingului de peste 55 de ani.

Evenimentul Marketing 3.0 a fost organizat de V+O Communication, Confident Public Relations si Choice Management & Consulting.