Astfel, intre 1 iunie si 1 iulie anul acesta, toti abonatii Dolce vor putea urmari gratuit canalul Dolce Sport, indiferent de tipul de pachet ales pentru serviciul de televiziune. Canalul va fi disponibil pe pozitia 101.

„Noua identitate vizuala a postului este o consecinta fireasca a dezvoltarii accelerate a posturilor Dolce Sport in cei aproape doi ani de la lansare, iar brandul trebuie sa reflecte evolutia acestei realitati. Brandul Dolce Sport este deja cunoscut de circa 80% dintre romani”, afirma Ovidiu Ghiman, director executiv de strategie si comercial pe segmentul rezidential in cadrul Romtelecom.

Practic, vechea imagine in care logo-ul era scris cu albastru si roz (foto 3) a fost inlocuita cu una (foto 1 si 2) care se potriveste cu fontul utilizat pentru celelalte branduri ale Romtelecom.

Citeste si:

Dolce Sport este unul dintre elementele cheie prin care Romtelecom incearca sa atraga clienti pe segmentul de televiziune. In ultimii ani, RCS&RDS si Romtelecom, cei mai mari operatori de televiziune de pe piata locala, cu circa 4 milioane de clienti, s-au luptat in a lansa canale exclusive, in special in zona de sport. Avantajul unui operator care detine in exclusivitate un anumit canal este faptul ca poate atrage clienti care isi doresc sa urmareasca acel post. O astfel de lupta s-a dus in ultimii doi ani intre RCS&RDS si Romtelecom prin lansarea canalelor Digi Sport si Dolce Sport.

La finalul lui martie anul acesta, Romtelecom avea 1,19 milioane de utilizatori de televiziune, 2,33 milioane de clienti de telefonie fixa si 1,15 milioane de abonati de internet.