“Este un premiu pe care il asteptam de foarte multa vreme. Am intrat in cel de-al 20-lea an cu Pepsi. Cred ca este cel mai lung parteneriat dintre un client si o agentie din Romania”, a declarat Cosmin Radoi, directorul general al Graffiti BBDO.

Celelalte cinci agentii nominalizate pentru Grand Effie au fost B.V. McCann Erickson- pentru brandul Rom (campania "Romanii sunt destepti"),
Sister&Co pentru brandul Bucegi, Ogilvy&Mather pentru Cosmote (campania “Garajul lui Smiley), CAP (pentru brandul ING Personal) si Papaya Advertising pentru Cosmote (campania “E timpul sa ascultam").

Pe de alta parte, Graffiti BBDO este agentia care a castigat cele mai multe premii, opt in total. Practic, Graffiti a obtinut Grand Effie, un aur (tot
pentru campania “Today. Same as yesterday”) patru trofee de argint si doua de bronz.

Citeste si:

Compania condusa de Cosmin Radoi a fost urmata in clasament de Leo Burnett&Target - cu sase premii obtinute, McCann World Group (cu patru premii) si Grey G2-Romania, Ogilvy&Mather si Publicis cu trei premii.

In cadrul celei de-a noua editii a Effie Awards au fost acordate 42 de trofee, dintre care un Grand Effie, sase trofee de aur, 15 de argint si 20 de bronz.