Gandeste-te la ziua de maine, azi este sloganul celei mai noi campanii Bancpost lansate in Romania. Campania care a inceput saptamana trecuta ofera informatii despre cele doua fonduri deschise de investitii ale Bancpost Bancpost Plus si Bancpost Active Balanced.
Scala JWT, partenerul in comunicare al Bancpost pentru toate campaniile de advertising ale bancii, a dezvoltat un visual care se adreseaza grupului tinta barbati cu varste cuprinse intre 40 si 45 de ani. Acesti barbati sunt in general oameni foarte educati si cu o mare apetenta pentru investitii.

Campania urmareste sa creasca notorietatea pentru fondurile deschise de investitii si sa informeze grupul tinta despre avantajele care fac aceste fonduri attractive. Reclama pentru presa creata de Scala JWT este detaliata in continuare intr-o brosura.

Pentru noi a fost o provocare interesanta sa pregatim un vizual cheie care se adreseaza unei nise atat de inguste in Romania. Speram ca aceasta campanie va conduce la o largire a acestei categorii de oameni orientati catre investii, asa cum este in tarile occidentale a spus Ioana Sandru, Art Director Scala JWT.

Echipele implicate in acest proiect au fost: de la Bancpost, Mariana Iosif Marketing Director si Stefania Cristescu Marketing Officer. De la Scala JWT, Mark Walton Chief Creative Officer (CCO), Ioana Sandru Art Director, Catalin Stanciu Copywriter, Gabriela Marcu Account Director, Laura Mihalascu Account Executive si Liliana Tiu Media.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri