Scala JWT, partenerul in comunicare al Bancpost pentru toate campaniile de advertising ale bancii, a dezvoltat un visual care se adreseaza grupului tinta – barbati cu varste cuprinse intre 40 si 45 de ani. Acesti barbati sunt in general oameni foarte educati si cu o mare apetenta pentru investitii.

Campania urmareste sa creasca notorietatea pentru fondurile deschise de investitii si sa informeze grupul tinta despre avantajele care fac aceste fonduri attractive. Reclama pentru presa creata de Scala JWT este detaliata in continuare intr-o brosura.

“Pentru noi a fost o provocare interesanta sa pregatim un vizual cheie care se adreseaza unei nise atat de inguste in Romania. Speram ca aceasta campanie va conduce la o largire a acestei categorii de oameni orientati catre investii, asa cum este in tarile occidentale” a spus Ioana Sandru, Art Director Scala JWT.

Echipele implicate in acest proiect au fost: de la Bancpost, Mariana Iosif – Marketing Director si Stefania Cristescu – Marketing Officer. De la Scala JWT, Mark Walton – Chief Creative Officer (CCO), Ioana Sandru – Art Director, Catalin Stanciu – Copywriter, Gabriela Marcu – Account Director, Laura Mihalascu – Account Executive si Liliana Tiu – Media.