Este al doilea an consecutiv cand reteaua TBWA are un client global incununat cu titlul de “Advertiser of the Year”, dupa ce anul trecut PlayStation a obtinut aceasta distinctie. Este o performanta pe care nici o alta agentie nu a mai atins-o pana acum, si demonstreaza eficienta retelei TBWA in a-si ajuta clientii sa atinga un nivel global.

Colaborarea dintre TBWA 180 Amsterdam si adidas a inceput in 2001, si de atunci adidas a fost rasfatatul succesului. „Impossible is Nothing” a devenit una dintre cele mai puternice campanii din industrie. Anul trecut, la festivalul de la Cannes, adidas a obtinut 11 trofee, iar Donald Gunn a scris in Gunn Report 2005 „ca TBWA a facut din adidas noul Nike”

„Imposibil is nothing” s-a dovedit a fi mai mult decat un slogan. A fost o platforma care i-a conferit brandului adidas celebritatea mondiala. adidas este astazi expresia vie a manifestului care a deschis campania din 2004: „Imposibil e doar un cuvant mare spus de oameni mici care considera ca e mai usor sa traiasca intr-o lume de-a gata decat sa experimenteze posibilitatile de schimbare. Imposibil nu e o stare de fapt. E o parere. Imposibil nu e o declaratie. E o indrazneala. Imposibil e ceva temporar. Nimic nu e imposibil.”

TBWA creeaza idei disruptive pentru clienti globali, printre care Absolut, adidas, Apple, Beiersdorf (Nivea), Haagen-Dazs, Henkel, Masterfoods, McDonald’s, Michelin, Nissan si Sony Playstation. TBWA are 239 de birouri in 75 de tari si aproximativ 8.300 de angajati in intreaga lume.

TBWA este o companie a grupului Omnicom Group Inc.
Omnicom Group Inc. (NYSE-OMC) (www.omnicomgroup.com) este una dintre companiile de varf in domeniul marketingului si comunicarii organizationale. Firmele specializate care fac parte din grupul Omnicom ofera celor peste 5.000 de clienti din mai mult de 100 de tari servicii de publicitate, planificare strategica si media buying, marketing direct si promotional, relatii publice si alte servicii specializate de comunicare.