Philips, sponsor oficial al FIFA World Cup 2006, lanseaza o promotie dedicata fanilor acestei competitii din Romania. Campania se va desfasura in perioada 15 aprilie – 15 iunie 2006, la nivel national, in principalele retele de magazine distribuitoare de aparate electronice si electrocasnice.

La promotie participa produse Philips din ambele categorii: electrocasnice – aspiratoare, fiare de calcat, roboti de bucatarie, si electronice – televizoare, sisteme home cinema, DVD player-e. Mecanismul este simplu: la achizitionarea unui produs din gamele mentionate, cumparatorul primeste un tricou personalizat, iar primii 200 de cumparatori vor primi automat o telecomanda universala in forma unui stadion de fotbal, dotata cu deschizator de sticle.

Promotia va fi sustinuta printr-o campanie puternica pe principalele statii TV si radio si pe internet.

Philips este unicul sponsor din domeniul aparatelor electronice si electrocasnice, parteneriatul cu FIFA datand din 1986.

FIFA World Cup este principalul eveniment sportiv mondial, cu o audienta cumulata ce numara peste 37 miliarde de telespectatori din toata lumea. Audienta record s-a inregistrat la campionatul mondial din  Franta 1998, cand finala a fost urmarita de 1,3 miliarde de telespectatori.