In discutii sunt implicati directorul operational al Facebook, Sheryl Sandberg, si directorul general al GM, Dan Akerson, a spus una dintre surse.

GM a anuntat in luna mai ca a decis sa opreasca publicitatea pe Facebook de la jumatatea acestui an, dupa ce a analizat cheltuielile.

Producatorul auto american a cheltuit anul trecut 10 milioane de dolari pentru promovarea pe Facebook, a spus o persoana apropiata situatiei, in timp ce cheltuielile totale ale GM pentru promovarea in Statele Unite au fost de circa 1,8 miliarde de dolari.

Citeste si: Pentru a avea succes pe Wall Street, Facebook trebuie sa-i convinga pe publicitarii de pe Madison Avenue

Pentru a avea succes pe Wall Street, Facebook trebuie sa-i convinga pe publicitarii de pe Madison Avenue

Pentru a avea succes pe Wall Street, Facebook trebuie sa-i convinga...

Citeste si:

Una din surse a aratat ca grupul General Motors este dispus sa reconsidere decizia de renuntare la publicitatea pe Facebook daca va ajunge la concluzia ca investitia va fi rentabila.

Decizia GM de renuntare la publicitatea pe Facebook a amplificat ingrijorarea investitorilor privind perspectivele retelei de socializare.

Actiunile Facebook s-au depreciat cu 19% de la listarea pe bursa

Facebook, ale carei actiuni s-au depreciat cu 19% de la oferta publica initiala de pe 18 mai, obtine peste 80% din venituri din publicitatea adresata membrilor care acceseaza site-ul de socializare.

Operatorul a introdus un serviciu de publicitate destinat utilizatorilor de pe telefoanele mobile abia in acest an.

Anul trecut Facebook a avut venituri de 3,71 miliarde de dolari, in crestere cu 88% fata de 2010, si un profit net de circa un miliard de dolari. Aproximativ 83%, adica in jur de 3,15 miliarde de dolari, din cifra de afaceri a Facebook provine din investitiile in publicitate ale companiilor. Iar in jur de 69% din cresterea cifrei de afaceri a Facebook pe 2011 a fost determinata de cresterea veniturilor din advertising.