Georgiana Gheorghe a infiintat in 2008, compania de comunicare Presage, in managementul careia a revenit 100% in aceasta vara.
Georgiana Gheorghe a explicat ca a ales sa paraseasca Danone, unde va mai fi consultant extern pentru cateva luni, ca urmare a dorintei de a se implica mai mult in afacerea pe care a fondat-o si a apetitului pentru antreprenoriat.

O data cu "intoarcerea" Gheorgianei Gheorghe, Presaje lanseaza doua noi produse pe piata, unul destinat start-upurilor si un al doilea special conceput pentru IMM-uri.

Cele doua pachete raspund nevoilor specifice de promovare si identifica prioritatile de comunicare ale companiilor aflate in dezvoltare, oferind solutii de comunicare customizate la un pret bazic fix.

"In prezent, 99,7% din totalul intreprinderilor romanesti sunt intreprinderi mici si mijlocii, care genereaza doua treimi din totalul locurilor de munca. Insa, in conditiile dificultatilor economice, acestora le lipseste o componenta esentiala pentru a-si atinge potentialul. Aceasta este comunicarea. Desi necesitatea acestui factor este recunoscuta si de catre autoritatile publice romanesti si exista mai multe programe nationale si fonduri europene care asigura finantari pentru traininguri in marketing si comunicare, putine IMM-uri au acces la acestea. In conditiile bugetelor restranse generate de criza, comunicarea IMM-urilor este aproape inexistenta", au explicat oficialii Presage.

Citeste si:

In acest context, compania a elaborat doua pachete de comunicare pentru IMM-uri si startup-uri la pret fix.

Pachetul pentru start-upuri va fi dezvoltat pe o perioada de 3 luni pentru lansarea si postlansarea afacerii si va presupune un cost net lunat de 1.500 lei pentru clienti.

Pachetul pentru IMM-uri va fi derulat pe o perioada de 6 luni si la un pret lunar net de 3.300 lei.

Compania se asteapta sa atraga cativa clienti pentru fiecare din cele doua pachete in acest an.