“Ar trebui sa ne uitam la tari precum Germania, Suedia sau Franta si sa ne dam seama ce le diferentiaza. Eu cred ca foarte importante in publicitate sunt cultura si relatia dintre agentie si client. Doar cand lucreaza ca o adevarata echipa, impartind atat succese cat si esecuri, agentia si clientul vor deveni parteneri care discuta probleme si solutii, si nu doar fac un schimb de briefuri. Astfel se creeaza o cultura in publicitate, iar munca, din partea ambilor parteneri, va fi la un nivel inalt. Daca fiecare dintre noi ne simtim responsabil pentru munca noastra, atunci cu siguranta vom depune un efort si mai mare. Vom putea fi la acelasi nivel cu tarile de top din intreaga lume doar atunci cand agentiile de publicitate vor gandi si implementa campanii care sa isi atinga potentialul maxim indiferent de notorietatea obtinuta in urma unui premiu la un festival international”, a explicat Ohlson intr-un interviu pentru wall-street.ro.

Citeste intregul interviu in editia de maine al wall-street.ro.

Sudezeul Johan Ohlson (35 de ani) conduce departamentul de creatie al Saatchi & Saatchi din ianuarie anul acesta, dupa plecarea lui Jorg Riommi, care a ocupat aceasta functie din anul 2009 pana in 2011, cand a preluat functia de director executiv de creatie la Saatchi & Saatchi Frankfurt.

El si-a inceput cariera in publicitate in 1995, pana acum lucrand in opt tari pentru agentii precum BBDO Hamburg, Scholz & Friends Hamburg, Team One Varsovia sau DDB Varsovia. De asemenea, el a lucrat in reteaua Saatchi & Saatchi la Budapesta si Varsovia. Johan Ohlson a obtinut pana acum premii si nominalizari la Cannes, cel mai important festival de publicitate din lume, dar a obtinut si alte distinctii precum One Show Gold, Epica Gold, Eurobest Gold, Montreux Grand Prix.

Citeste si:

Agentia de creatie Saatchi & Saatchi si cea de relatii publice Saatchi & Saatchi PR au obtinut la Cannes Lions, cel mai mare festival de publicitate la nivel mondial, un Bronze Lions la categoria PR Environmental pentru campania Enel “Plant the bill". Campania si-a dorit sa produca o schimbare in comportamentul romanilor romovand serviciul de facturare online in detrimentul celui traditional pe hartie.

Citeste si: Are 34 de ani si a lucrat pe 8 piete: Cand ma mut in alta tara, sunt deja pe pilot automat

Are 34 de ani si a lucrat pe 8 piete: Cand ma mut in alta tara, sunt deja pe pilot automat

Are 34 de ani si a lucrat pe 8 piete: Cand ma mut in alta tara,...