Destinat impatimitilor jocului cu balonul rotund, serialul isi propune ca in avampremiera Campionatului Mondial de Fotbal 2006 sa surprinda pasiunea suporterilor pentru fotbal, atitudinea si dragostea lor pentru acest sport.

Premiera mondiala a productiei a avut loc in Marea Britanie, pe 22 martie 2006. La mai putin de o luna de la lansare, MindShare Media Romania preia ideea programului si o adapteaza impreuna cu Unilever SCE pentru publicul roman. Astfel, suporterii romani sunt printre primii din lume care se pot bucura de difuzarea acestui format inedit de emisiune TV.

Programul este difuzat de postul Antena 1, in fiecare duminica dupa Recursul Etapei, in treisprezece episoade de cate 30 de minute si reluat de Antena 3.

„Liga Suporterilor” face parte dintr-o platforma mai ampla de comunicare pentru Rexona for Men avand la baza fotbalul. Campania mai cuprinde un nou spot TV, in care suporterii isi manifesta pasiunea extrema pentru fotbal, dezlantuindu-se in ritualuri salbatice, o promotie la nivel national si un concurs ce se va desfasura online si in cotidianul sportiv Gazeta Sporturilor. In cadrul acestui concurs vor fi premiate zilnic cele mai originale si mai interesante povesti ale suporterilor pasionati din Romania.

Programul TV se bazeaza pe o idee SET dezvoltata in colaborare cu MindShare si reprezinta un proiect de referinta prin scara de realizare si ambitie. Unilever si MindShare au colaborat in realizarea acestui proiect cu concursul unuia dintre cei mai credibili producatori ai momentului. Rezultatul este un program TV atractiv, capabil sa atraga telespectatori din intreaga lume.

Citeste si:

„Ne bucuram sa difuzam acest program si in Romania, pe un post national si la o ora cu intrare buna pentru publicul masculin. Liga Suporterilor este un exemplu elocvent pentru genul de abordare neconventionala pe care ne dorim sa o dezvoltam din ce in ce mai mult si care este solutia intr-un mediu din ce in ce mai dinamic si mai aglomerat” a afirmat Oana Petroff, Managing Director MindShare Media Romania.

Serialul este o noutate atat pentru telespectatorii romani, cat si pentru cei din intreaga lume, episoadele neavand doar subiecte cu specific local, ci si de interes international.

„Televiziunea inca reprezinta cel mai important canal de comunicare pentru Unilever, dar trebuie sa fim din ce in ce mai inovativi in cum anume folosim acest suport. Noul format TV dezvoltat pentru Rexona for Men este un exemplu foarte bun al unei abordari inteligente a comunicarii pe TV, abordare pe care dorim sa o extindem pe viitor. Este vorba despre a oferi consumatorilor un continut editorial relevant, parte dintr-o comunicare 360 de grade. Fotbalul are o relevanta deosebita pentru consumatorii Rexona for Men. Acest sport starneste pasiuni printre suporterii din intreaga lume; de aceea ne adresam lor si nu jucatorilor” a afirmat Alan Rutherford, Global Media Director Unilever.

MindShare Romania este Agency of Record pentru Unilever SCE incepand cu anul 1999 si proiectul Liga Suporterilor se adauga unei serii de realizari in domeniul mediei neconventionale care se dovedesc a fi de mare succes pentru brandurile Unilever.