Procesul de fuziune a inceput in prima parte a anului, iar decizia a venit in urma cererii in crestere pentru campanii integrate care au la baza digitalul, conform reprezentantilor BBDO Group Romania.

“Comunicarea a evoluat in ultimii ani intr-un ecosistem de influente unde digitalul devine conectorul. Noua agentie nu se va limita la a gandi si implementa campanii. Miza este crearea de conversatii care sa faca brandul mai valoros pentru consumator si consumatorul mai valoros pentru brand”, explica Nora Marcovici, directorul general al BBDO Group Romania.

Kaleidoscope Digital a avut anul trecut o cifra de afaceri de circa 290.000 de euro si un profit net in jurul a 126.000 de euro. Pe de alta parte, Proximity a raportat afaceri de 1,4 milioane de euro si profit de aproape un milion de euro in 2011, conform datelor de la Ministerul de Finante. Cele doua agentii aveau in total 15 angajati anul trecut.

Noua companie va avea anul acesta o cifra de afaceri de circa 1,3 milioane de euro, conform reprezentantilor BBDO Romania.

Citeste si:

Kaleidoscope Proximity va fi condusa de Cristian Pantazi, cel care a fost managing director al agentiei de online Kaleidoscope inainte de fuziune. In varsta de 32 de ani, Pantazi este fondatorul Kaleidscope, agentie care din 2010 face parte din BBDO Group Romania.

Noul Managing Director al Kaleidoscope Proximity sustine ca fuziunea ajuta echipa pe care o conduce sa formeze una dintre cele mai puternice agentii de digital, direct si relationship marketing din Romania.

Kaleidoscope Proximity are 22 de angajati care lucreaza pentru clienti precum Microsoft, Mercedes, Tetra Pak sau Skittles.

BBDO Romania face parte din reteaua BBDO Worldwide, membra a Omnicom Group Inc, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial. Din grupul BBDO Romania fac parte agentiile: Graffiti BBDO, Graffiti PR, Media Direction, Kaleidoscope Proximity, Exact Cercetare si Consultanta si Upgrader.