Pe locurile urmatoare se afla cresterea provenita din pietele emergente (cu 68%), noile canale digitale de distributie (62%), abilitatea de a dezvolta o relatie cu clientul (29%) si reducerea ratei pirateriei si protectia proprietatii intelectuale (24%), conform studiului.

De asemenea, directorii generali cred ca produsele si serviciile care vor schimba piata in urmatorii ani sunt tabletele, urmate de smartphone-uri, cloud computingul, aplicatiile mobile, retelele telecom cu o banda larga si social media.

Directorii generali care au raspuns la studiu Ernst&Young conduc businessuri care au o cifra de afaceri totala de peste 300 de miliarde de dolari.

Printre participanti la studiu se numara Charles Townsend, CEO-ul Condé Nast (compania care detine Vogue si Vanity Fair); Thomas Curley- presedintele si directorul general al Associated Press, Michael Roth- presedintele si CEO-ul grupului Interpublic, Howard Stringer- seful Sony Corpotation, Jeff Bewkes- managerul Time Warner sau Martin Sorrell, seful WPP.