In aprilie, AutoRom a lansat, cu sprijinul Headvertising, o noua campanie ATL pentru a comunica o reducere de 2500 de euro la autoturismele Mercedes-Benz Clasa C si E. Mesajele sunt percutante si neobisnuite fata de retorica obisnuita a comunicarii unor reduceri: “Aceasta reducere nu e un motiv sa-ti iei un Mercedes-Benz” spune un spot TV, iar in ziare scrie ca “nu in ziare vei gasi adevaratele motive pentru care merita sa iti iei un Mercedes”.

“Campania este deosebita din doua motive: primul, pentru ca desi este o campanie de promotie - deci urmarim vanzari - am reusit sa comunicam oferta prin executii care construiesc imagine”, declara Serban Alexandrescu, Creative Director Headvertising. “Al doilea se refera la ideea preconceputa ca spoturile TV pentru masini scumpe nu se fac in Romania. Am reusit sa convingem managementul marcii ca avem abilitatile de creatie si productie necesare pentru a furniza un produs la standardele internationale ale lui Mercedes-Benz.”

Campania, desfasurata cu executii TV ( Colegii, Familia, Siguranta, Confortul ) print, outdoor si virale, urmareste sa transmita o dubla oferta promotionala dar fara sa erodeze din “puterea” marcii Mercedes-Benz, care este perceput ca un brand premium. Executiile au accentuat mai ales beneficiile asociate “propunerii de valoare” Mercedes, pentru a evita orice apropiere de teritoriul unui “discount brand”.

Despre executiile sensibil diferite in TV, print si radio, Vlad Lazar, copywriter, a declarat: “Totul a fost gandit de la inceput ca o campanie unitara dar fiecare mediu are felul lui de a transmite mesajul. Nu am repetat acelasi headline si nu am folosit aceleasi imagini. Credem ca e foarte important ca o campanie sa aiba o singura idee, dar ca e o greseala sa incerci sa o spui la fel peste tot.”

Headvertising continua astfel colaborarea fructuoasa cu Mercedes-Benz, care i-a adus in ultimul an doua nominalizari si un premiu EFFIE, precum si o distinctie din partea companiei DaimlerChrysler pentru excelenta in comunicare.

La realizarea campaniei au participat din partea agentiei Vlad Lazar - copywriter, Razvan Alexandrescu - Art Director, Mihaela Cruceru - Account Manager, Serban Alexandrescu - Creative Director iar din partea clientului, Ioana Taflan - Head of Communication si Oana Schiller - Marketing & Communication Specialist. Seria de 4 spoturi TV a fost filmata de Sebastian Wintero si produsa de casa de productie 411.