Un manager de agentie de publicitate digitala din New York factureaza 350 de dolari pe ora, in timp ce un director de creatie de agentie traditionala poate taxa chiar dublu.
Cu alte cuvinte, asta inseamna ca in domeniul publicitatii digitale se castiga mult mai putin decat in cea clasica, subliniind decalajul dintre diferitele ramuri de activitate, scrie AdAge.com.

Informatiile se regasesc intr-un raport al site-ului de specialitate 4A, care reflecta tarifele pe ora ale fiecarei agentii pentru sute de angajati. Datele sunt impartite dupa pozitia geografica a firmelor, componenta, marime si experienta lor.

Cele mai cunoscute agentii participante la studiu sunt Ogilvy, BBDO, Grey, JWT, Y&R, McCann, Leo Burnett, Initiative si Mediacom.

Chiar daca diferentele dintre agentiile americane sunt mari in functie de stat, trebuie mentionat ca tarifele angajatilor din New York au ajuns la 637 de dolari pe ora, dupa ce au scazut de la 751 de dolari, cat era nivelul mediul salarial in 2008.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri