BCR Foward a fost prima campanie care a folosit continutul editorial al site-urilor pentru asocierea dintre diverse cuvinte cheie in context cu beneficiile produsului respective (BCR preia riscul valutar pentru cei care deruleaza activitati de comert exterior, oferind si credit pentru operatiunile forward si eliminand astfel influenta nefasta a instabilitatii valutare asupra tranzactiilor).

Rezultatele au fost excelente luand in considerare rata de click de aprox. 31%.

Mai mult decat atat, din data de 17 aprilie, Starcom deruleaza si campania de advertising contextual pentru Automotive Trading Services, importator Citroen. Cu acest nou proiect advertisingul contextual este folosit la maximum potentialului său pe intreaga retea Boom.

Fiecarui cuvant cheie ce defineste un atribut al Citroen (atat autoturisme cat si vehicule utilitare) i se asociaza un copy si un link distincte catre o pagina explanatorie de site.

Acest tip de advertising are marele avantaj de a evita reclama clasica, din ce in ce mai ineficace, atat datorita aglomerarii de mesaje, cat si evitarii de catre utilizator a zonelor traditionale de reclama din paginile site-urilor.

Asocierea cu cuvinte cheie in mod natural, de context, poate crea o legatura mult mai puternica  cu brandul. In plus, o retea atat de vasta de site-uri poate asigura un contact frecvent si de 360 de grade intre surfer si produse.