publicitate, organizat in zona de vest a tarii la Expovest Timisoara. Potrivit conceptului evenimentului, s-au intrecut la Minds Art Shop 28 de agentii de publicitate din vestul tarii. In cele trei zile de expozitie de publicitate - 11,12,13 aprilie 2006- agentiile participante si-au expus ofertele de servicii.
In data de 13 aprilie 2006 a avut loc gala de premiere a celor mai bune concepte, jurizate de sponsorii evenimentului , Coca-Cola si Kaloderma.
La proba de concept grafic, Coca-Cola a acordat urmatoarele premii:
- mentiune speciala pentru agentia ESPYS, Timisoara
- mentiune speciala pentru agentia PRESSTO, Timisoara
- premiu pentru inovatie pentru agentia CORES, Timisoara
- premiu pentru creatie pentru agentia RASEB, Timisoara
La proba de campanii de promovare nu s-a acordat nici un premiu.
La proba de web design, Kaloderma a acordat urmatoarele premii:
- premiul al-III-lea a fost acordat agentiei NIDAS MEDIA, Timisoara
- premiul al-II-lea a fost acordat agentiilor: WEB PRO, Deva si BEYOND ADVERTISING, Timisoara
- premiul I a fost acordat agentiei RASEB, Timisoara
La proba de eveniment nu s-a acordat nici un premiu.
In cadrul galei de premiere s-au acordat disctinctii speciale pentru implicarea in publicitatea locala unor companii din vestul tarii.
Invitatul special al evenimentului a fost Felix Tataru, presedintele IAAA, care a sustinut un discurs despre importanta dezvoltarii publicitatii in zona de vest.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: