Bridge Communication a realizat campania de promovare a filmului Legaturi Bolnavicioase, pelicula romaneasca cu cea mai extinsa strategie de comunicare a ultimilor ani.
Inceputa inca din timpul filmarilor prin completarea unui jurnal online (blog) cu impresii si idei de pe platourile de filmare, de catre regizorul si actorii filmului, aceasta se deruleaza pe TV, radio, presa scrisa, cinema, outdoor si internet, in perioada 28 ianuarie- 5 mai si include sampling in campusurile studentesti, in taxi-uri, baruri si restaurante, fiind astfel o premiera pentru industria cinematografica romaneasca, prin amploarea desfasurarii ei.

Implicarea noastra in acest proiect vine din convingerea ca filmul romanesc trebuie sa aiba o promovare si o lansare comparabila cu a filmelor straine. De cele mai multe ori, productiile romanesti nu au vreo strategie coerenta de promovare, iar publicul nu afla despre ele decat printr-un afis din vitrina cinematografului, a declarat Afrodita Blasius, managing partner Bridge Communication.

Legaturi bolnavicioase, filmul de debut al lui Tudor Giurgiu, in care joaca debutanti, alaturi de actori consacrati si vedete este o ecranizare a romanului omonim al Ceciliei Stefanescu si urmareste o poveste de dragoste neobisnuita intre trei tineri aflati intr-un moment de confuzie sentimentala.

Speram ca acest film sa fie unul din marile succese financiare din ultimii ani, din cinematografia romaneasca a declarat Stefan Bradea, Managing Director Transilvania Film, distribuitorul filmului. Avand in vedere lipsa campaniilor de promovare, chiar si pentru blockbusterele care ruleaza in Romania, estimam ca Legaturi Bolnavicioase va atinge 20.000 de spectatori, in preponderenta tineri.

Echipele implicate in acest proiect au fost: de la Bridge Communication, Afrodita Blasius Managing Partner, Alin Dumitrescu Art Director, Irene Catan Copywriter, Dragos Covaciu Account Executive; de la Transilvania Film, Stefan Bradea - Managing Director, Celino Craiciu Marketing Manager, Oana Rasuceanu - PR Manager, Raymond Bobar- consultant vizual si Tudor Giurgiu, regizorul filmului.

Bridge Communication este o agentie de publicitate full service, infiintata in 2004, specializata in planificarea strategica de marketing, ce ofera servicii strategic-creative bazate pe o profunda intelegere a pietii si consumatorilor. Printre clientii ei se numara Star Foods Pepsico, Nestle, Prezent, Libra Bank, Whiteland.

Transilvania Film este o companie specializata in distributia de filme de autor, independente si de arta, premiate la marile festivaluri internationale. Pentru anul 2006, obiectivul companiei este distributia cinematografica in Romania a 15 filme, dintre care cel putin 2 vor fi productii romanesti.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri