Realizat de agentia BrandTailors, rebrandingul consta in adoptarea unei identitati corporate diferite de cea a brandului de produs, iar investitia in concept si implementare s-a ridicat la 200.000 euro.

Compania estimeaza ca valoarea totala a acestui proces, completata de o noua campanie de comunicare ATL precum si de promovarea noii imagini a Agricola la nivel international, se va ridica la aproximativ 1 mil. euro.

In urma procesului de rebranding, compania estimeaza cresteri in valoare a vanzarilor de aproximativ 15%.

Principala noutate rezultata in urma finalizarii procesului de rebranding consta in adoptarea unei identitati corporate adresata partenerilor diferita de identitatea de brand, adresata consumatorilor. Noua identitate de produs este alcatuita dintr-o frunza de tei vazuta dintr-o perspectiva ce ii confera forma unei inimi, pe care se afla asezata o picatura de roua. Sloganul brandului de produs este coerent cu noua imagine: „Inima de prospetime”.

Citeste si:

Noua imagine a brandului corporatist valorizeaza un puternic simbol romanesc, fiind o reprezentare moderna si stilizata a piesei „Closca cu puii de aur” a tezaurului de la Pietroasa. Noua promisiune a brandului corporatist „Agricola - neam de gospodari” vorbeste despre respectul pentru traditia „lucrului bine facut” dar si despre istoria de peste 50 de ani a companiei.

Noua identitate corporate si de brand au fost realizate de BrandTailors si vor fi promovate, in primul rand, la raft, prin comunicare in principalele puncte de vanzare. Ulterior, acestea vor fi comunicate prin tactici de PR dar si ATL catre consumatori si parteneri, o noua campanie de comunicare urmand a fi anuntata de companie.

Noua identitate a fost implementata, in acest moment, in proportie de 85%, prin schimbarea ambalajelor produselor si realizarea unei imagini coerente si in magazinele Agricola.