2activePR are 15 angajati si lucreaza cu 16 clienti, dintre care cinci sunt per proiect. Cei mai mari clienti ai 2activePR in privinta veniturilor generate sunt P&G, SABMiller si Lenovo.

„Pentru 2012, o directie importanta de evolutie a venit din zona de digital”, afirma Barladeanu.

Agentia a castigat anul acesta conturi precum Astra Rail, Baneasa Shopping City si licitatia pentru campania Procter&Gamble “Thank You Mom” (strategie PR, evenimente, social media).

Compania 2activePR a fost infiintata de Corina Barladeanu in 2000 si a avut anul trecut o cifra de afaceri de aproximativ 970.000 de euro, mai mult cu aproape 33% fata de anul anterior.

Vezi cum arata sediul 2ActivePR.

Acasa la agentia care promoveaza H&M

Acasa la agentia care promoveaza H&M

In 2009, agentia a devenit partener afiliat al retelei internationale Fleishman-Hillard in Romania. Aceasta face parte din Omnicom, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare la nivel mondial si opereaza in America de Nord, Europa, Orientul Mijlociu, Africa de Sud si America Latina.

Citeste si:

Printre clientii 2ActivePR se numara Procter&Gamble, Lenovo, H&M, Coty, Baneasa Shopping City, Pernod Ricard, Lockheed Martin, SABMiller (doar brandurile Ursus si Timisoreana), Astra Rail si Wienerwald.

Piata de relatii publice din Romania a fost estimata de managerii mai multor agentii la in jur de 25 de milioane de euro anul acesta, la un nivel asemanator ori in urcare cu 10% comparativ cu 2011.

Intre cei mai mari jucatori de pe piata locala de PR se numara McCann PR, Nicola Porter Novelli, Graffiti Public Relations, GMP PR, DC Communication sau GolinHarris.