Managerul are peste 15 ani de activitate in industria de media si publicitate.

“Impreuna cu BRAT (n.red. Biroul Roman de Audit al Tirajelor) am marcat o etapa foarte importanta in vederea indeplinirii obiectivelor asociatiei, respectiv monitorizarea cheltuielilor din publicitatea outdoor. Ne aflam deja in perioada in care putem incepe sa evaluam rezultatele obtinute in urma implementarii sistemului de monitorizare”, a firmat Bogdan Vasile (foto).

In primul an de activitate al asociatiei, presedintia acesteia a fost asigurata de catre Raluca Grigorescu, directorul operational al agentiei News Outdoor Romania.

Membrii fondatori ai asociatiei sunt reprezentati ai Euromedia & Betacons (membre Epamedia), Affichage Romania, News Outdoor Romania, acestia fiind principalii jucatori pe piata locala de publicitate outdoor.

Citeste si:

Valoarea pietei de outdoor este estimata sa ajunga anul acesta la circa 30 de milioane de euro, fata de 31 de milioane de euro in 2011, potrivit estimarilor agentiei de media Initiative.

Citeste si

Bogdan Vasile, CEO Epamedia: Sunt clienti care au schimbat strategia si reteaua din mers, sacrificand ani de munca

Bogdan Vasile, CEO Epamedia: Sunt clienti care au schimbat strategia si reteaua din mers, sacrificand ani de munca

Bogdan Vasile, CEO Epamedia: Sunt clienti care au schimbat...