RCS&RDS, cel mai mare operator de televiziune de pe piata locala, cu peste trei milioane de abonati, vrea sa lanseze propriile productii pentru canalele de documentare Digi World si Digi Life, a declarat Bogdan Chiritoiu, managerul de proiect al celor doua televiziuni.
„Primul pas pe care ni-l asumam este legat de productia de reportaje. Partea de documentare este in plan, dar astfel de productii implica resurse umane si materiale foarte mari”, a explicat Chiritoiu.

El a adaugat insa ca pana la finalul anului vor fi lansate primele reportaje pentru cele doua canale care vor incepe sa emita din 1 octombrie de la ora 18.00.

Mai mult de 100 de angajati pentru Digi World si Digi Life

Pentru Digi World si Digi Life lucreaza in jur de 100 de persoane (inclusiv colaboratori, angajati ale altor televiziuni RCS&RDS). De altfel, reportajele care vor fi produse de catre RCS&RDS vor fi realizate cu o parte dintre reporterii canalului de stiri Digi 24.

Bogdan Chiritoiu (foto) nu a precizat care este bugetul RCS&RDS pentru achizitia ori productia de programe pentru Digi World si Digi Life, insa a afirmat ca suma investita in lansarea celor doua canale este „suficienta cat pentru a lansat cele mai bune programe”.

Continut de la BBC sau Warner Bros. Entertainment

Continutul pentru Digi World i Digi Life este cumparat de la companii precum BBC, Warner Bros. Entertainment sau ORF etc. De asemenea, cele doua canale emit in format full HD (televiziune de inalta definitie).

“Telespectatorul le va putea urmari exact asa cum au fost produse, fara prelucrari si interventii, fara repetitii, insertii sau pauze publicitare pe parcursul lor”, mai spune Chiritoiu.

Practic, in pauzele dintre show-uri va fi difuzata publicitate doar pentru canalele din portofoliul RCS&RDS si nu reclame obisnuite pentru diferite produse ori servicii.

Digi World este un canal tematic enciclopedic, continand productii din domeniile biodiversitate, stiinta si tehnica, istorie si calatorii. Digi Life contine emisiuni cu indicatii practice, canalul urmand sa aiba in grila programe de sport, fitness, nutritie, sanatate, alimente, calatorie si descoperire, bricolaj, relaxare si hobby.

Conducerea celor doua posturi isi doreste sa difuzeze de doua ori mai multe premiere fata de cele ale altor canale TV cu profil similar. Printre competitorii Digi World si Digi Life se numara canalele din portofoliul Discovery sau posturile National Geographic Channel, Nat Geo Wild sau History.

Peste trei milioane de clienti de televiziune pentru RCS&RDS

Cele doua canale vor putea fi urmarite de toti cei peste trei milioane de abonati de televiziune ai RCS&RDS, indiferent ca sunt utilizatori de cablu analogic, digital sau de televiziune digitala prin satelit.

In ultimii ani, conducerea RCS&RDS a mizat pe lansarea de canale proprii, transmise doar de reteaua sa, pentru a atrage clienti de la ceilalti operatori, in special de la Romtelecom si UPC.

„Anul acesta se implinesc 18 ani de existenta ai companiei. Din 2009 am decis sa mergem si in zona de continut. Am inceput cu un post care credem ca a devenit un etalon: Digi Sport. In 2011 am lansat Digi Film, iar anul acesta Digi 24, Digi World si Digi Life”, a declarat Florin Nemes, director de marketing in cadrul RCS&RDS.

In prezent, RCS&RDS detine in totalitate posturile Digi 24 HD, Digi Sport 1, Digi Sport 2, Digi Sport 3, Digi Film 1, Digi Film Pay per View, Digi Premium, Digi World si Digi Life si mai are actiuni la televiziunile Music Channel, H!T Music Channel, UTV.

RCS&RDS este cel mai mare operator de televiziune si internet de pe piata locala, cu afaceri de 478,7 milioane de euro si pierderi nete de 2,9 milioane de euro in 2011. De asemenea, compania este unul dintre cei mai mari operatori din regiune, operatorul avand activitati si in Ungaria, Cehia, Slovacia, Croatia si Serbia.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri