„Anul acesta ne asteptam sa fim in linie cu anul trecut. S-ar putea sa fie o crestere mica, de pana in 10%. Asta s-a intamplat pana in T3. Pentru ca ultimul trimestru poate duce lucrurile in sus semnificativ. Se castiga pitchuri, se maresc bugete. Pe vremuri, estimarile se intamplau sau revizuiam putin. Acum nu mai e asa. Cine ar fi putut lua in calcul zona politica, lunile de scandal din vara. Te afecteaza. Clientii din multinationale sunt circumspecti, sunt investitori care decid sa nu mai intre in Romania sau nu cu sumele cu care voiau sa intre. Noua nu ni s-a intamplat, dar stiu agentii in care s-a intamplat asta. Stiu agentii de PR, creatie care au pierdut clienti in ultimele luni pentru ca s-au retras clientii. Orice cutremur cat de mic din zona politica te afecteaza”, explica Iordache.

Anul trecut, grupul Leo Burnett Romania a avut o cifra de afaceri de 61,2 milioane de euro si un profit net de 2,3 milioane de euro.

Cele sapte agentii din grup lucreaza pentru aproximativ 100 de clienti, printre care Procter&Gamble, Bergenbier, Petrom, Samsung, Kraft Foods, H&M, Fiat, Medas sau ING.

Citeste si: Pranz cu sefa Leo Burnett: despre martisoare, publicitate, Oana Pellea si Dumnezeu

Pranz cu sefa Leo Burnett: despre martisoare, publicitate, Oana Pellea si Dumnezeu

Pranz cu sefa Leo Burnett: despre martisoare, publicitate, Oana...