Leo Burnett Romania, al doilea grup de comuniare de pe piata locala, se extinde in zona digitala prin lansarea companiei 8team, aceasta fiind cea de cincea agentie de interactiv din portofoliul grupului condus de fratii Ioana si Stefan Iordache.
Noua companie se adauga celor patru agentii de digital pe care Leo Burnett le detine deja, acesta fiind astfel grupul local cu cele mai multe companii de interactiv.

8team este specializata in optimizarea campaniilor derulate in mediul digital, conducerea companiei dorindu-si ca aceasta sa eficientizeze investitiile in online ale clientilor sai.

“Lansarea 8team pe piata din Romania se inscrie perfect in strategia pe termen lung a grupului Leo Burnett. Avand in vedere penetrarea digitalului in zona de business si a cotidianului, in general, decizia de a aduna o echipa de specialisti dedicati maximizarii potentialului acestui mediu vine ca un pas firesc” a declarat Stefan Iordache, director operational al Leo Burnett Group.

De altfel, Iordache afirma in urma cu jumatate de an pentru Wall-Street.ro ca Leo Burnett va lansa anul acesta o noua agentie de digital specializata in comert electronic.

Cunoscute international sub denumirea de Conversion Rate Optimization (CRO), serviciile 8team vizeaza in special acele companii care urmaresc maximizarea vanzarilor, dar si a altor obiective de marketing precum generarea de lead-uri, de user engagement, de trafic sau de fidelizare.

Infiintarea 8team vine ca o aliniere la evolutia pietei internationale de media si marketing, companiile specializate in optimizarea campaniilor online fiind destul de des intalnite in tarile in care online-ul atrage mai mult de 10% din bugetele de publicitate.

In Romania, publicitatea online va reprezenta anul acesta circa 13,5% din bugetele pentru achizitia de spatiu publicitar, conform Media Fact Book, studiu realizat de agentia de media Initiative. Anul acesta, investitiile in publicitate sunt estimate sa ajunga la circa 303 milioane de euro, sumele pentru online fiind evaluate la aproximativ 41 de milioane de euro.

“Ideea acestei divizii este modalitatea prin care ne dorim sa raspundem unor provocari cu care se confrunta multe companii, care nu au gasit inca in online o sursa de profit si nici doza de predictibilitate a acestui mediu, a declarat 8team va fi coordonata de Cosmin Nastasa si Silviu Toma, fiecare avand functia de managing partne, alaturi de Deniz Coaca din pozitia de managing director.

Astfel, Silviu Toma este expert pe user experience design, media planning si Google Analytics, Cosmin Nastasa pe design de flow, design de check out process si conversion cost oriented media buying, in timp ce Deniz Coaca are experienta atat pe partea de generare de vizitatori (Adwords, Media Buying) si conversia lor (CRO), cat si pe segmentare de baze de date, conversion oriented copywriting, creatie de newslettermarketing si trackingul monetar al utilizatorului

“Campaniile de performance sunt supuse unor constrangeri monetare. Acesta este specificul lor: daca generarea unei vanzari depaseste o anumita suma, campania produce clientului doar pierderi. Intampinand acest scenariu negativ, am sesizat in cateva randuri ca provocarea nu venea din costurile sau strategia media, adica nu din procesul de promovare al site-ului. Provocarea poate fi site-ul insusi care pur si simplu nu converteste suficient”, spune Silviu Toma, managing partner 8team.

Printre angajatii 8team se numara si Cristian Ignat, un specialist in domeniul optimizarii Adwords.

Leo Burnett Romania este format din noua agentii: Leo Burnett & Target (creatie), Starcom Mediavest Group (media), 23 communication ideas (creatie), The practice (relatii publice), Ileo (digital), Digital Star (digital), The Geeks (digital) si 2Parale (digital) si 8team (digital).

Portofoliul de clienti al celor 9 companii insumeaza peste 100 de clienti locali si internationali.

Grupul este condus de Ioana (CEO) si Stefan Iordache (COO), cei doi frati punand bazele acestuia in 1994 prin infiintarea agentiei Target Advertising, care in 1996 s-a afiliat la reteaua Leo Burnett. In 2011 grupul a avut afaceri de 61,2 milioane de euro si un profit net de 2,3 milioane de euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri