Compania lucreaza pentru aproximativ 16-18 companii care au peste 30 de branduri in portofoliu.

“Anul trecut a fost unul al planificarilor, al multor propuneri care nu fost insa finalizate integral. Dar, anul acesta clientii si-au urmarit obiectivele si planurile initiale, am implementat ce am propus la inceputul anului, nu au mai existat taierile de bugete din 2011, nu au mai fost amanari. Clientii au fost curajosi si ce si-au propus sa faca au realizat. Chiar a crescut numarul de initiative si campanii, ceea ce este un semn pozitiv si imi da o sentiment bun si pentru 2013. Este un optimism care a revenit si in starea lor de spirit, si in bugete”, a explicat managerul companiei.

Stagneaza sau cresc cu pana in 10% anul acesta

Agentia de comunicare Rogalski Grigoriu Public Relations va inregistra anul acesta o cifra de afaceri similara cu cea de aproximativ 800.000 din 2011 sau va creste cu pana in 10%. De asemenea, compania va avea o marja de profit de 10-15%. Anul trecut, agentia a inregistrat un profit net in jurul a 140.000 de euro, conform Ministerului de Finante.

Rogalski Grigoriu Public Relations este o agentie fondata in 2007, compania facand parte din Tempo Creative Group, grup de comunicare condus de Eliza Rogalski, care anul trecut a avut o cifra de afaceri de 5,7 milioane de euro.

Agentia are 13 angajati si lucreaza cu clienti care provin in general din patru domenii: financiar, medical, tehnologie si bunuri de larg consum.

Printre clientii companiei se numara Regina Maria, Siemens Romania, Sony Mobile, Kruk, LeasePlan Cetelem, Billa, Heidi, Usitall, Bergenbier, Forum Film, Agricola sau Mares, Danilescu si Asociatii.

Printre clientii castigati de agentie anul acesta se numara LeasePlan, Heidi, Usitall, Bergenbier si Mares, Danilescu si Asociatii. De asemenea, in prezent, compania este in pitch (licitatie) pentru un client din domeniul beauty/lifestyle si in discutii cu o companie de tehnologie.

Multi dintre clientii nostri comunica exclusiv prin PR

“Ce este interesant este ca multi dintre clientii nostri comunica exclusiv prin PR. Sau, daca au si bugetepentru publicitate, exista campanii a caror idee se naste in PR. Sunt clienti care care comunica individualizat, nisat”, spune Alina Damaschin.

Citeste si:

Printre clientii companiei care comunica in special prin PR se numara Heidi si Usitall.

Una dintre directiile de dezvoltare ale companiei este zona de digital, in special cea de social media.

“Nu pentru toti clientii lucram proiecte de social media, anumite companii comunica clasic, prin media relations. Pe de alta parte, sunt companii pentru care comunicam doar prin intermediul Facebook si social media. Dar, ca directie generala, exista mult interes pentru social media si deja, exista si niste campanii de succes derulate aici, cel mai probabil, anul viitor, cei mai multi se vor hotari sa faca acest pas.”, afirma Damaschin.

Cine este Alina Damaschin

Alina Damaschin (37 de ani) este din noiembrie 2010 directorul general al agentiei Rogalski Grigoriu Public Relations.

Managerul are aproximativ 15 ani de experienta in domeniul comunicarii, Damaschin angajandu-sein 1998 la agentia de publicitate D’Arcy in departamentul de service. In cadrul D’Arcy, ea a lucrat pana in anul 2000, cand s-au alaturat agentiei de creatie Saatchi&Saatchi tot in pozitia de client service pe conturi precum Procter&Gamble, BRD, Holcim sau Caroli. In cadrul Saatchi&Saatchi, managerul a ocupat si functia de Regional Account Director.

In 2007 a devenit client service director in cadrul companiei de creatie Lowe&Partners. De asemenea, in 2009, managerul a lansat alaturi de Cristian Pantazi si Miruna Ocnarescu agentia de digital Kaleidoscope, companie preluata in 2010 de grupul de comunicare BBDO Romania. De altfel, in aceasta vara agentia de online Kaleidoscope si cea de comunicare directa Proximity, au fuzionat, noua companie numindu-se Kaleidoscope Proximity.