Topul ia in calcul rezultatele de la 20 dintre cele mai importante competitii internationale, precum Cannes PR Lion, SABRE Awards, European Excellence Awards.

Acesta este primul Creative Index al industriei globale de PR, iar modelul este similar cu The Gunn Report, indexul global al excelentei in creativitate.

„Acest rezultat este extrem de valoros pentru orice agenttie din lume, cu atat mai important este, deci, pentru noi, o agentie din Romania cu doar 14 oameni!”, afirma Gabriela Lungu, managing partner al The Practice.

In acest top a mai reusit sa intre o singura alta agentie independenta (Prime PR din Suedia), toate celelalte companii fiind retele internationale care cumuleaza rezultatele tuturor birourilor din lume.

Citeste si:

„In industria de relatii publice, creativitatea este mult prea des neglijata. Acest raport vrea sa evidentieze companiile care se disting de marea masa si sa demonstreze ca ideile mari de campanii pot veni si dinspre agentiile moderne de PR. Toate rezultatele prezentate includ si parametri de eficienta, nu doar de creativitate. Campaniile de PR sunt intotdeauna evaluate, asa cum e si firesc, si dupa rezultatele pe care le obtin. O idee, oricat de puternica, e irelevanta daca nu produce rezultate masurabile”, afirma Arun Sudhaman, managing editor The Holmes Report.

The Practice este parte din Leo Burnett Group Romania, grup care mai contine si companiile Leo Burnett&Target, Starcom MediaVest, iLeo, 23 Communication Ideas, Digital Star, The Geeks, 2 Parale si 8team.