“Il admir pentru principiile lui. Tine la ele. Are gandire pe termen lung, are o viziune care merge in afara politicii, nu incearca sa fie agresiv”, spunea in aceasta primavara Radu Florescu intr-un interviu pentru wall-street.ro.

La pranz cu omul care a adus Dallas in casele romanilor. Despre Obama, Facebook si publicitate

La pranz cu omul care a adus Dallas in casele romanilor. Despre...

El afirma inca din urma cu cateva luni ca va vota pentru presedintele american in exercitiu si ca „stie foarte bine” ca acesta va fi reales.

Florescu, fiul unui celebru profesor roman stabilit in America dupa al Doilea Razboi Mondial si care a venit in Romania fondand unul dintre cele mai mari grupuri locala de comunicare, spune ca ceea ce admira la americani este atitudinea lor de “I can do”.

Fara unitate nu poti face foarte multe

„Daca dupa patru cinci ani de criza economica SUA incepe sa isi revina, in schimb, in Europa este total diferit pentru ca oamenii nu se pot pune de acord. Fara unitate nu poti face foarte multe. Cum poti sa pui lucrurile impreuna daca fiecare are propriul interes? Daca ai o tara de 22 de milioane de indivizi, nu este o tara, este o tara cu 22 de milioane de oameni. Un exemplu concret suntem noi, la Saatchi. Cand noi ca echipa ne punem de acord asupra unei idei de prezentare la un pitch, castigam. Cand este un singur om care nu este de acord, pierdem. Am masurat asta”, afirma fondatorul Centrade Saatchi&Saatchi.

Radu Florescu a venit in Romania in 1990, dupa terminarea studiilor si mai multi ani de lucru ca trader pe Wall Street, el hotarand sa vina in tara ca urmare a evenimentelor din decembrie 1989. Un an mai tarziu a pus bazele actualului grup de comunicare Centrade Saatchi&Saatchi impreuna cu Cristian Burci. Parteneriatul celor doi a durat doar cateva luni, Burci alegand sa isi infiinteze propriile businessuri, printre care si grupul BBDO Romania, unul dintre competitorii actuali ai lui Florescu.

Centrade Saatchi&Saatchi, grup cu noua agentii de comunicare, a avut anul trecut o cifra de afaceri de 53,8 milioane de euro si profit net de 1,7 milioane de euro.

Afla mai multe despre Radu Florescu in textul: La pranz cu omul care a adus Dallas in casele romanilor. Despre Obama, Facebook si publicitate