DDB a fost activa pe piata romaneasca din 1995. Echipa DDB Romania include angajatii agentiei Brandstalk si o parte din personalul care lucra in agentia Olimpic/ DDB.

Compania are 35 de angajati care ofera servicii de creatie, planificare strategica si comunicare integrata.

"DDB este unul din cele mai prestigioase branduri ale publicitatii si este visul oricarui profesionist sa poata contribui la reputatia acestuia", a declarat Roxana Memetea (foto), managing partner al DDB Romania.

Conducerea agentiei estimeaza o cifra de afaceri de peste 5 milioane euro pentru 2013. Brandstalk a avut anul trecut afaceri de 2,23 milioane de euro.

In portofoliul DDB Romania se vor afla mai mult de 20 de branduri noi, ale unor clienti internationali ai retelei si companii locale precum Henkel, MOL Romania, Pepsico Romania, Marks&Spencer, Chipita Romania, Kronospan Romania, Alpha Bank etc.

Citeste si:

DDB Romania va functiona in cadrul The Group si va beneficia de specializarile celorlalte 17 agentii ale holdingului condus de Mihaela Nicola si Zoltan Szigeti.

“Afilierea agentiei noastre de creatie la reteaua internationala DDB constituie evolutia fireasca a parteneriatului consolidat deja intre The Group si Omnicom” a declarat Zoltan Szigeti, presedinte The Group, cel mai mare grup de comunicare de pe piata locala cu afaceri de aproape 112 milioane de euro anul trecut.

La inceputul anului, The Group a anuntat ca a intrat in actionariatul OMD si PHD, agentii de media care fac parte din OmnicomMediaGroup Romania, divizia locala de media a Omnicom, cel de-al doilea grup de comunicare la nivel mondial, cu venituri de 13,8 miliarde de dolari in 2011.

The Group intra in actionariatul OMD si PHD. Ce se intampla pe piata media dupa mariajul anului?

The Group intra in actionariatul OMD si PHD. Ce se intampla pe...

Agentia de publicitate DDB Worldwide Communication Group, parte a grupului Omnicom, are mai mult de 200 de birouri in peste 90 de tari.

The Group este un holding lansat in 2005 care are 17 agentii specializate in servicii de creatie, media, branding, relatii publice, productie, marketing experiential si evenimente speciale. Agentiile gestioneaza comunicarea pentru mai mult de 100 branduri locale si internationale.