Astfel, pentru comenzile plasate exclusiv in reteaua locala Thinkdigital, pentru campaniile cu expunere pana cel tarziu la finalul lunii ianuarie, agentiile de media vor primi un cost special per mia de afisari precum si un supliment procentual in materie de rebate, raportat la comenzile lansate doar vineri.

“Ideea a pornit de la o gluma de birou, apoi ne-am dat seama ca nu e o prostie deloc. Evident, miscarea are si o componenta de PR, insa o data ce ne-a venit aceasta idee o vom transforma in traditie, in functie de reactia pietei”, spune Dragos Stanca, managing partner al Thinkdigital Romania.

Initiativa companiei vine in contextul in care vineri, 23 noiembrie, este „Black Friday”(Vinerea Neagra), un conceput preluat din SUA si care marcheaza debutul cumparaturilor de Craciun pe piata americana.

Citeste si:

Evenimentul are loc in prima vineri dupa Ziua Recunostintei si este una dintre zilele cu cele mai mari reduceri de preturi si vanzari in randul magazinelor din America. Pentru ca toata lumea sa poate profita de cele mai bune oferte, majoritatea companiilor ofera zi libera angajatilor sai.

Reducerile de Black Friday au devenit foarte populare si in Romania incepand de anul trecut, cand mai multe site-uri au ramas fara produse pe stoc si au fost blocate ca urmare a numarului mare de vizitatori.

Denumirea Black Friday provine din Philadelphia, unde era folosita pentru a descrie traficul extrem de dificil creat dupa Ziua Recunostintei. In prezent, termenul are conotatii economice intrucat in aceasta perioada retailerii se asteapta sa intre “pe negru”, adica sa aiba profit, in comparatie cu “pe rosu”, adica pierderi.