Pe coperta revistei care a fost scoasa pe piata luni este o imagine a sediului lor din Manhattan, cu un hashtag de Twitter, #lastprintissue, scris cu rosu. Revista a anuntat inca din octombrie ca va renunta la formatul print, axandu-se total pe mediul online. Acum, este parte a site-ului de comentarii si stiri The Daily Beast. Tina Brown, care era editor al revistei, este de asemenea editor al Daily Beast, controlat de IAC/Interactive Corp.

Schimbarea Newsweek este inca un exemplu cum publicatiile print sunt din ce in ce mai afectate de exodul cititorilor in mediul online.

Din 2005, tirajul Newsweek a scazut la jumatate, pana la 1,5 milioane, in timp ce vanzarile publicitare s-au redus abrupt cu peste 80%. Pierderile anuale ale revistei au atins 40 mil. $.

Citeste si:


Abonamentele la revista digitala, numita Newsweek Global, costa 5$ pentru o copie – acelasi pret ca revista fizica, sau 25$ pentru un abonament anual. Traficul Daily Beast a crescut in ultimul an cu 36% pana la 5 milioane de vizitatori unici pe luna, conform comScore.

Revista a fost fondata in 1933 de un fost editor Time, Thomas J.C. Martyn. Newsweek a fost o prezenta continua pe mesele restaurantelor si cafenelelor de-a lungul a multe decade, tinandu-i informati pe oameni de-a lungul celui de-al doilea Razboi Mondial, Razboiului Rece sau conflictului din Vietnam.

Primul numar al Newsweek dateaza din 17 februarie 1933 si un abonament costa doar 4$/an, conform copertii revistei.