Negocieri in impas: Romtelecom si ProTV discuta fara rezultat de mai multe luni cu privire la continuarea difuzarii celor 11 canale TV ale grupului, pe platformele de televiziune ale Romtelecom.

Ce am invatat in 2012: "gura bate fundul"Reactia Romtelecom: Avand in vedere ca, pana la acest moment, nu s-a ajuns la nicio concluzie, incepand cu 3 ianuarie 2013, compania Romtelecom va inceta difuzarea in reteaua Dolce celor 11 canale ale ProTV, inclusiv MTV Romania si VH1, anunta operatorul telecom intr-un comunicat de presa.

“Pe aceasta cale, Romtelecom doreste sa isi asigure clientii ca, in toata aceasta perioada, a negociat cu buna credinta cu partenerul sau, Pro TV S.A, facand toate eforturile pentru a proteja interesele financiare ale clientilor sai pentru a avea un abonament la un pret rezonabil”, se arata in comunicat.

Pe parcursul negocierilor, ProTV S.A. a solicitat Romtelecom o crestere semnificativa a costurilor de difuzare pentru cele 11 canale ale grupului, ceea ce ar presupune, in mod automat, costuri mai mari pentru clientii Romtelecom.

Romtelecom isi exprima regretul, in acelasi comunicat de presa, pentru orice potentiale inconveniente ale clientilor sai, din motive independente de companie. In acelasi timp, Romtelecom doreste sa isi informeze clientii ca, pentru a compensa posibila retragere a celor 11 canale, compania le va oferi acestora alte canale TV de cea mai buna calitate, incepand cu data de 3 ianuarie 2013.

Romtelecom avea in jur de 1,23 milioane de clienti de televiziune la finalul lui septembrie anul acesta.

Reactia PRO TV:
"In decursul negocierilor incepute in luna septembrie, Romtelecom nu si-a aratat disponibilitatea de a plati pentru canalele Pro TV un pret care sa exprime valoarea corespunzatoare pe care canalele Pro TV o reprezinta in pretul platit de fiecare abonat Romtelecom", precizeaza un comunicat al postului.

"Succesul financiar al distribuitorilor de canale de televiziune, precum Romtelecom, se bazeaza in primul rand pe atractivitatea PRO TV si a altor canale romanesti, care determina intr-o proportie covarsitoare decizia de abonare. PRO TV face in fiecare an investitii masive in continut pentru a satisface asteptarile telespectatorilor. Este corect ca valoarea acestui continut, pentru care distribuitori precum Romtelecom obtin venituri din abonamente, sa se reflecte in pretul pe care furnizorii acestor servicii il vor plati de acum inainte PRO TV", a declarat Anca Budinschi, director general Pro TV SA.

Pro TV "regreta aceasta situatie" si isi informeaza telespectatorii asupra alternativelor de receptionare a canalelor Pro TV: semnalele terestre pentru canalul PRO TV; toti ceilalti distribuitori de cablu si satelit, precum si voyo.ro, pentru intreg pachetul de canale Pro TV SA. (Pro TV, Acasa TV, Pro Cinema, Acasa Gold, sport.ro, MTV, Pro TV International).


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri