Grupul Ringier a acordat contul de publicitate Evenimentul Zilei agentiei Scala JWT, intr-o sedinta care s-a incheiat cu un toast cu sampanie. Decizia a fost luata in urma unui pitch de creatie la care au participat unele dintre cele mai importante agentii de publicitate de pe piata.

Conceptul cu care Scala JWT a castigat pitch-ul este difuzat la nivel national incepand cu data de 5 mai. Conceptul graviteaza in jurul rolului ziarului de a informa cititorii judecand fiecare raspuns.

Campania incepe cu spoturi TV de 60 si 30 de secunde si spoturi radio, urmate de print, outdoor, tranzit si cinema.

“Campania deseneaza o linie pe nisip. Este ca un fel de imn” spune Mark Walton, Chief Creative Officer Scala JWT.

“Aratand oameni obisnuiti care se uita direct in camera de filmat aratam, de fapt, ca ei sunt mandri, independenti, optimisti si informati. Implicit, putem spune multe lucruri despre ziar, fara sa fim pomposi. Aratam oameni obisnuiti, cu pasiunile si emotiile lor, incercand sa redam societatea romaneasca. Acesta este cel mai potrivit context pentru a transmite atributele ziarului, transformandu-l intr-o voce reala a oamenilor.”

inseamna sa gandesti singur, sa-ti pui intrebari, sa mergi mai departe si sa te informezi pana la capat. Sa fii mai bine informat inseamna sa te implici mai mult. Aceasta este definitia care ii caracterizeaza pe cei care lucreaza cu atata pasiune pentru Evenimentul Zilei si pe actualii si potentialii cititori” a adaugat Walton.

“Este o atitudine. Este atitudinea Evenimentul Zilei. Acest lucru ne motiveaza si ne obliga in acelasi timp”, spune Oliver Gottstein, Director Executiv Evenimentul Zilei.

Campania subliniaza repozitionarea Evenimentul Zilei ca ziar de referinta, proces inceput inca din iunie 2005, odata cu relansarea ziarului.

Agentia de publicitate Scala JWT a fost infiintata in 1996 si face parte din reteaua JWT, membra a grupului de comunicare WPP. JWT se numara printre pionierii publicitatii, stabilind cateva premiere precum crearea primului media shop, a primului testimonial si a primei reclame in presa.

Campania a fost conceputa si regizata pentru TV de catre Mark Walton, Chief Creative Officer Scala JWT, iar director de imagine a fost Paul Tolton, un DoP cu multe premii la activ.

Productia a fost asigurata de Saga Film, post-productia s-a facut la Chainsaw (editor Mircea Olteanu). Coloana sonora e semnata de Hassan si Sultan Nasser (Audio Trust). Fotografiile au fost realizate de Cosmin Bumbut.

Membrii echipei “Evenimentul Zilei” sunt: Oliver Gottstein – Director Executiv, Theodor Manolache – Marketing Manager, Raluca Badea – Brand Manager, Razvan Ionescu – Redactor Sef si Cristian Mihalache – Director Vanzari.

“Evenimentul zilei” este editat de Ringier, cel mai mare trust de presa scrisa din Romania. Din portofoliul Ringier mai fac parte: Capital, Libertatea, ProSport, Compact, Bolero, Unica, Lumea Femeilor, Libertatea pentru femei, TVmania si TVsatelit, Bravo si BravoGIRL!.