Ogilvy & Mather România anunta o promovare importanta. Razvan Capanescu – Kappa pentru cunoscuti – a fost numit de top managementul companiei pentru a prelua conducerea creativilor de la Ogilvy.

Razvan Capanescu lucreaza in publicitate de peste 7 ani. Inainte de a se alatura echipei Ogilvy in Septembrie 2003, el a fost copywriter pentru Bates România si Momentum/McCann Erickson, si apoi Creative Director la TBWA România.

In Ogilvy, Kappa s-a remarcat prin multe lucruri, unul dintre cele mai importante fiind modul in care a reusit sa isi inspire colegii si sa ii indrume spre succes. Ca rezultat, echipa de creatie l-a perceput ca pe un lider inca inainte de aceasta numire oficiala. “Razvan are foarte multe calitati care l-au recomandat pentru numirea sa in pozitia de Director de Creatie. Una dintre cele mai importante, din punctul meu de vedere, este modul in care a reusit sa-si construiasca pâna acum increderea in fata colegilor si a clientilor sai. Cred ca vom putea realiza multe lucruri impreuna” a declarat Manuela Necula, Head of Country Ogilvy grup România.

In noul sau rol de Creative Director al Ogilvy & Mather România, Capanescu va trebui sa valorifice potentialul creativ al agentiei, sa descopere si sa calauzeasca noi talente, sa administreze departamentul si sa imbunatateasca produsul creativ al agentiei.

Norman Berry, fost Worldwide Creative Director al Ogilvy & Mather si Presedinte al Ogilvy & Mather New York, va veni doua saptamâni in România pentru a-i sustine pe cei de la Ogilvy in relansarea spiritului creativ competitiv al biroului din Bucuresti. Norman Berry este o adevarata legenda internationala a creativitatii publicitare, fiind de altfel cel ales de David Ogilvy insusi pentru a-i urma in functia de Worldwide Creative Director.

“Imi doresc sa fac rosul Ogilvy atât de stralucitor pe cât stiu ca poate fi” a declarat Kappa. “Venirea lui Norman aici este un semnal in plus ca la Ogilvy România vin timpuri noi si din punct de vedere creativ. Jocul abia incepe!”.