Storience este o agentie fondata in iunie anul trecut de catre sotii Stefan si Adrian Liute, dupa ce acestia au parasit compania de branding si digital Grapefruit. Cei doi au luat aceasta decizie din cauza prioritatilor diferite pe care le aveau fata de ceilalti actionari ai companiei. Practic, in timp ce Stefan (cofondator si director de strategie) si Adriana Liute (brand & communication strategist) voiau sa se concentreze pe consultanta de brand, conducerea Grapefruit voia sa puna accentul pe digital.
Afaceri de aproape 80.000 de euro in 2012
Compania colaboreaza in prezent cu circa zece oameni , iar Adriana Liute estimeaza ca Storience a terminat anul 2012 cu afaceri in jurul a 80.000 de euro.“Storience si-a inceput activitatea la jumatatea lui 2012, iar afacerea nu poate decat sa creasca in 2013. Tintim companii de servicii, dar pana la urma clientii sunt cei care ne abordeaza, datorita naturii afacerii. Prin urmare, suntem deschisi sa preluam orice proiect cu potential, din orice domeniu”, afirma Adriana Liute.
In prezent, Storience are 16 clienti, cu doi dintre acestia agentia colaborand din acest an. Cei doi clienti sunt din domeniul sanatatii si al bunurilor de consum.
Ce spune Adriana Liute despre tendintele care vor caracteriza piata locala de branding in 2013:
- Tot mai multe companii mici si mijlocii vor apela la agentiile specializate pentru a-si construi sau reconstrui brandul. Principalul motivator este nevoia de a genera incredere.- Procesele de lucru in branding vor incepe sa se indeparteze de modelul clasic, datorita nevoii de adaptare la un ritm de schimbare tot mai alert in viata companiilor.
- Cele mai progresiste companii vor incepe sa inteleaga ca integrarea intre branding si alte specializari (resurse umane, arhitectura, design de procese etc.) aduce mai multa valoare companiilor decat tratarea acestora in mod individual.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: