Conducerea agentiei va fi preluat de cele au condus pana in prezent departamentele de PR si social media, mai exact de Oana Bulexa si Monica Jitariuc, in calitate de co-managing directors.

Ele vor fi sprijinite de Stefan Iordache, director operational al Leo Burnett Group Romania, grup din care face parte The Practice, si cofondatotor al agentiei, cu 45% din actiuni. De asemenea, el va achizitiona totodata actiunile detinute in companie de Gabriela Lungu (40%).

„Cei 6 ani cu The Practice au fost o aventura profesionala senzationala, care mi-a adus nenumarate motive de bucurie”, afirma Gabriela Lungu (foto mijloc).

Oana Bulexa (foto stanga), in varsta de 32 de ani, are 11 ani de experienta in comunicare si s-a numarat printre primii angajati ai The Practice. Ea lucreaza alaturi de Gabriela Lungu de aproape 8 ani si conduce in prezent departamentul de relatii publice al agentiei. Din iulie 2010, Oana Bulexa este si partener al agentiei, cu 5% din actiuni.

Monica Jitariuc (foto dreapta)
are peste 12 ani de experienta in marketing, publicitate si PR si a fost recrutata in 2010 pentru a coordona departamentul de social media al The Practice. Ea are 30 de ani si a devenit partener in companie in primavara lui 2012, detinand 5% din The Practice.

In prezent, actionariatul The Practice este format din Stefan Iordache (45%), Gabriela Lungu (40%), Roxana Dumitru (5%), Oana Bulexa (5%) si Monica Jitariuc (5%), conform datelor actuale de la Registrul Comertului.

Citeste si:

The Practice a fost fondata la finalul lui 2006 de catre Gabriela Lungu (care fusese pana atunci la conducerea Ogilvy PR) alaturi de fratii Ioana si Stefan Iordache, fondatorii Leo Burnett Romania, al doilea grup de comunicare de pe piata locala.

Compania are o echipa de 14 angajati impartiti in trei departamente (PR, social media, evenimente) si lucreaza pentru clienti precum Avon, Carpatcement, Hochland, IKEA, Renault, Starbucks, Ursus Breweries sau Unilever.

The Practice este una dintre cele mai mari agentii de relatii publice de pe piata locala, cu afaceri de circa 1,38 milioane de euro si profit net de 70.000 de euro in urma cu doi ani.

Pana acum agentia a obtinut peste 150 de premii si nominalizari la concursuri internationale si locale, printre care si titlul de agentia anului in Romania in 2009 si 2012. Compania se claseaza totodata pe locul 13 in lume in clasamentul general al celor mai creative agentii de PR (conform Creative Index 2012 realizat de The Holmes Report).