“Ideea plecarii s-a infiripat in urma cu doi ani, cand am inceput sa ma gandesc la ce vreau sa fac mai departe din punct de vedere profesional. Sunt un om mereu in cautare de provocari si, dupa patru ani de management la Ogilvy PR si inca sase de antreprenoriat cu The Practice, sa-mi continui cariera la nivel international mi s-a parut un pas firesc”, a afirmat pentru wall-street.ro Gabriela Lungu.

Lungu va ocupa functia de vicepresedinte executiv si consumer practice leader pentru Europa, Africa si Orientul Mijlociu (EMEA)in cadrul agentiei de relatii publice Weber Shandwick, companie care face parte din Interpublic, grup care include si retelele McCann, Lowe sau GolinHarris.

Agentia Weber Shandwick este prima retea de relatii publice in topul celor mai creative firme de PR din lume, conform Creative Index 2012 realizat de The Holmes Report. Este totodata si a doua cea mai mare retea de PR din lume, cu venituri de 590 de milioane de dolari in 2011.

Citeste si:

Gabriela Lungu este unul dintre cei mai apreciati oameni de PR din Romania, cu o experienta de peste 15 ani in comunicare. Managerul si-a inceput cariera la cotidianul Ziua (in 1996) unde a lucrat timp de cateva luni. Ulterior, Lungu a lucrat timp de aproape zece ani pentru grupul de comunicare Ogilvy Romania, intre 2001 si 2006 conducand agentia Ogilvy Public Relations.

In toamna lui 2006, managerul a infiintat agentia de comunicare The Practice, alaturi de fratii Ioana si Stefan Iordache, fondatorii grupului Leo Burnett Romania. Ea a fost managing partner si director de creatie al agentiei in ultimii sase ani.

The Practice este una dintre cele mai mari agentii de relatii publice de pe piata locala, cu afaceri de circa 1,38 milioane de euro si profit net de 70.000 de euro in urma cu doi ani. Compania are 14 angajati si clienti precum Avon, Carpatcement, Hochland, IKEA, Renault, Starbucks, Ursus Breweries sau Unilever.

Sursa foto: The Practice