Interbrew a ales agentia McCann/Creative Services pentru a dezvolta campania de imagine a primei beri germane la PET in Romania. Adevarata provocare pentru agentie a constat in crearea unei campanii pentru un brand care activeaza pe o piata extrem de competitiva. Prin campania care a debutat cu spotul Karl si care se desfasoara pe principalele statii TV din aprilie pana in luna iulie, Interbrew doreste comunicarea lansarii Lowenbrau si evidentierea beneficiilor principale ale marcii: bere germana la pret accesibil, in ambalajul preferat al momentului - PET.

Ileana Serban Parau, Strategic Planner, McCann/Creative Services: Pentru campania Lowenbrau, prima provocare a fost sa reconciliem atributele sale cele mai importante si aparent contradictorii: calitatea excelenta a berii produse conform retetei originale germane si accesibilitatea data de ambalajul PET. La aceasta se adauga si confuzia existenta pe segmentul PET al pietei de bere, care ne-a directionat catre clarificarea faptului ca Lowenbrau nu doar are un nume care suna nemteste ci este singura bere de origine germana la PET. Astfel, campania a fost construita pentru a sustine originea autentic germana a Lowenbrau.


Liviu Irimia, Director Marketing Interbrew Romania: cifrele de vanzari arata ca lansarea Lowenbrau a avut mare succes, dupa o luna de la lansare am depasit obiectivele de vanzari pe care ni le-am propus cu 95%. Lowenbrau are toate atributele pentru succes pe termen lung: bere de calitate, la un pret foarte bun, intr-un ambalaj apreciat de consumator

La campania Lowenbrau, din partea McCann au contribuit: Alexandru Dumitrescu Associate Creative Director; Ileana Serban-Parau Strategic & Research Director; Titus Dumitrescu Group Creative Director; Radu Pilat Copywriter; Monica Stanescu Art Director, Gabriela Alexandrescu Account Manager, Gimina Maxim A/V Producer, Victor Stroe si Silvia Zbarcea din partea Universal McCann.

Din partea Interbrew: Mihai Ghyka General Manager, Liviu Irimia Marketing Director, Florin Stoleriu Senior Brand Manager.

Spotul Karl a fost produs de casa de productie Multimedia Est si regizat de Sergiu Roman si Magda Stahl.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri