Ileana Serban Parau, Strategic Planner, McCann/Creative Services: Pentru campania Lowenbrau, prima provocare a fost sa reconciliem atributele sale cele mai importante si aparent contradictorii: calitatea excelenta a berii produse conform retetei originale germane si accesibilitatea data de ambalajul PET. La aceasta se adauga si confuzia existenta pe segmentul PET al pietei de bere, care ne-a directionat catre clarificarea faptului ca Lowenbrau nu doar are un nume care suna nemteste ci este singura bere de origine germana la PET. Astfel, campania a fost construita pentru a sustine originea autentic germana a Lowenbrau.
Liviu Irimia, Director Marketing Interbrew Romania: cifrele de vanzari arata ca lansarea Lowenbrau a avut mare succes, dupa o luna de la lansare am depasit obiectivele de vanzari pe care ni le-am propus cu 95%. Lowenbrau are toate atributele pentru succes pe termen lung: bere de calitate, la un pret foarte bun, intr-un ambalaj apreciat de consumator
La campania Lowenbrau, din partea McCann au contribuit: Alexandru Dumitrescu Associate Creative Director; Ileana Serban-Parau Strategic & Research Director; Titus Dumitrescu Group Creative Director; Radu Pilat Copywriter; Monica Stanescu Art Director, Gabriela Alexandrescu Account Manager, Gimina Maxim A/V Producer, Victor Stroe si Silvia Zbarcea din partea Universal McCann.
Din partea Interbrew: Mihai Ghyka General Manager, Liviu Irimia Marketing Director, Florin Stoleriu Senior Brand Manager.
Spotul Karl a fost produs de casa de productie Multimedia Est si regizat de Sergiu Roman si Magda Stahl.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: