Domeniile din care provin cele mai multe companii cu care lucreaza UNICEF sunt din zona bancara, retail si bunuri de larg consum (FMCG), a declarat pentru wall-street.ro, Despina Andrei (foto), private fundraising and partnerships manager in cadrul UNICEF Romania.
Pe de alta parte, organizatia lucreaza pentru fiecare campanie de strangere de fonduri prin SMS sau apel telefonic cu operatorii de telecomunicatii Orange, Vodafone, Cosmote si Romtelecom, precum si cu BRD – Groupe Société Générale pentru donatiile bancare ale persoanelor fizice.

In general, companiile ofera sume intre 20.000 - 100.000 de euro anual catre initiative si proiecte ale UNICEF Romania.

Pe de alta parte, companiile pot sprijini UNICEF prin organizarea unor evenimente in parteneriat. De exemplu, in 2008, compania Sofmedica a organizat un eveniment care a dus la strangerea a 150.000 de euro, fondurile fiind folosite pentru infiintarea unui sectii de dializa la domiciliu la Spitalele Fundeni si Grigore Alexandrescu din Bucuresti si pentru imbunatatirea conditiilor dintr-o maternitate din Resita. Evenimentul a dus la strangerea celei mai mari sume la o gala UNICEF.

Citeste mai multe despre donatiile pe care le fac companiile si persoanele fizice in textul: Andrei, UNICEF: Avem nevoie de zeci de ani pentru ca actele de caritate sa fie vazute ca o normalitate in Romania

Sursa foto: Despina Andrei

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri