“Ca rezultat al prezentei mele semi permanente la Bucuresti, biroul din Romania se va bucura de acces privilegiat la toate celelalte birouri din lume, beneficiind de know how, training si asistenta de la cele mai bune resurse disponibile din reteaua globala. Sunt absolut convins ca biroul de la Bucuresti va deveni in curand vedeta regiunii”.
Prin deschiderea acestui birou gigantul Omnicom, un grup cu venituri de 13,8 miliarde de dolari in 2011, isi extinde prezenta in Romania dupa ce la inceputul anului trecut The Group, cel mai mare grup de comunicare la nivel local, a anuntat ca a intrat in actionariatul OMD si PHD, agentii de media care fac parte din OmnicomMediaGroup Romania. De asemenea, in toamna lui 2012 agentia de creatie Brandstalk, parte a The Group, a devenit DDB Romania, in urma afilierii la reteaua DDB Worldwide, apartinand Omnicom.
Tribal DDB Worldwide este parte din grupul Omnicom DDB Worldwide, are sediul central la New York si 60 de birouri in 42 de tari. In 2007, Tribal DDB a castigat Global Agency Network of the Year de la Advertising Age, apoi, in 2009, a fost prima agentie care a castigat Grand Prix in Film la Festivalului de Publicitate de la Cannes.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: