El s-a alaturat agentiei de publicitate fondate de Felix Tataru dupa opt ani in care a lucrat in cadrul Graffiti BBDO, una dintre cele mai mari companii de creatie de pe piata locala, parte a grupului BBDO Romania. In ultimii trei ani a fost director de creatie a acestei agentii.

Gongu il inlocuieste pe Stefan Vasilachi, fost director de creatie a GMP Advertising, care de la finalul lui 2012 “a ales un alt drum in cariera”.

„Mihai are profil de neamt. Din ala creativ, a la Jung von Matt. Si GMP are nevoie acum de un om efervescent, foarte pasionat de creatie, dar ?i un om foarte daruit muncii. Nu poti sa scoti o idee senzationala decat dupa ce ai scris 1.000. Trebuie sa fii curios si sa vrei sa stii mai mult, sa incerci si, indraznind, intr-o zi o sa iti iasa. Cred ca Mihai este un astfel de om”, declara Andreea Nemens, director executiv al GMP Advertising.

Citeste si:

Managerul a intrat in publicitate in 2002, la Leo Burnett, unde si-a inceput cariera de copywriter. A continuat la Graffiti BBDO, unde a ocupat, pe rand, functia de senior copywriter, deputy creative director, senior creative al BBDO Berlin si din ianuarie 2010 director de creatie al Graffiti BBDO.

El a obtinut pana acum peste 50 de trofee in competitiile interne si internationale, inclusiv Agentia Anului la ADOR 2009 si Grand Prix la Effie 2012, a fost primul creativ roman in competitia Cannes Young Lions, in 2005 si a facut parte in ultimii doi ani din juriile Golden Drum, New York Festivals si Eurobest. A predat la Cannes Lions Academy si in prezent este membru ADC si tutor la Scoala ADC.

GMP Advertising este una dintre cele mai mari agentii independente de pe piata locala, cu afaceri de 1,78 milioane de euro in 2011. De-a lungul celor 12 ani de existenta, compania a lucrat pentru branduri precum Timisoreana, Romtelecom, Baumax, Arctic, Apa Nova, Boom, Bucovina, Cocolino, Cosmote, Millennium Bank, Monte Banato

Sursa foto: GMP Advertising