Acest parteneriat celebreaza cea de-a 30-a aniversare a brandului Diet Coke si reprezinta in acelasi timp un element important al campaniei "Sparkling Together For 30 Years".

Marc Jacobs va asigura designul pentru o editie limitata de sticle si cutii Diet Coke.

Inspirat de trei decenii, designul acestor cutii si sticle de Diet Coke vorbeste despre emanciparea femeii in anii '80, '90 si 2000.

Pentru a celebra aceasta colaborare, Diet Coke a lansat si un scurtmetraj amuzant cu celebrul designer, intitulat "Marc Jacobs Photo Booth Break". In acest scurtmetraj, Marc Jacobs pozeaza fara camasa si aduce un omagiu - personal si plin de umor - celebrelor reclame din campania "Hunk" lansata de Diet Coke in anii 1990.

Citeste si:

Marc Jacobs, nascut pe 9 aprilie 1963, este un renumit designer american, patronul brandului care ii poarta numele. Marc Jacobs este, totodata, actualul director de creatie al marcii franceze Louis Vuitton.

Marc Jacobs a castigat de-a lungul timpului admiratia tuturor editorilor de moda din intreaga lume. El si-a pus semnatura nu numai pe colectii vestimentare, ci si pe colectii de accesorii, parfumuri. De asemenea, el a creat o linie de accesorii pentru caini numita Bark Jacobs.

Sursa foto: http://www.louisvuitton.com