Petrom, cea mai mare companie din Romania, este de asemenea si cel mai mare investitor in proiecte de responsabilitate sociala (CSR), cu un buget de 4,2 milioane de euro in 2011, conform datelor publicatiei CSRmedia.ro
Printre cele mai noi activitati ale Petrom in zona de CSR se numara „Fabricat in Tara lui Andrei”, o competitie de proiecte care isi propune sa dezvolte afaceri sociale si comunitatile locale din Romania.
Cele mai bune 10 proiecte vor primi o finantare totala de 350.000 de euro.

Antreprenoriatul social consta in fondarea unei companii care este condusa precum un business obisnuit, dar al carei obiectiv nu este obtinerea unui profit cat mai mare pentru actionar, ci rezolvarea unei probleme sociale.

Pe de alta parte, cele mai multe investitii in responsabilitate sociala in 2011 au fost realizate de companiile din domeniile petrolier, telecomunicatii si bancar.

Companiile au investit circa 16,2 milioane de euro in CSR in 2011, iar suma a scazut la aproximativ 12,3 milioane de euro anul trecut, conform CSRmedia.ro

Studiul CSRmedia.ro a fost realizat in perioada septembrie 2012 - ianuarie 2013 si a urmarit analiza cantitativa a sumelor investite in proiecte sociale in Romania. Cercetarea s-a realizat pe baza declaratiilor publice, interviurilor, rapoartelor de CSR, comunicatelor de presa si a altor comunicari realizate de companii in intervalul ianuarie 2011 - decembrie 2012.

Sursa foto: www.taraluiandrei.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri