Compania va oferi servicii de consultanta si implementare in comunicarea corporate si de marketing si va gestiona relatiile cu presa, cu focus pe importanta asigurarilor de sanatate pentru segmentul corporate.

“Pentru a realiza planul de dezvoltare al Signal Iduna este necesara o comunicare atenta a imaginii pentru clientii existenti si potentiali si, de asemenea, educarea pietei in privinta alternativei pe care o reprezinta asigurarile de sanatat”, declara Andreea Costea, marketing officer Signal Iduna.

Grupul Signal Iduna este unul dintre cei mai mari jucatori pe piata germana de asigurari, cu peste 13 milioane de clienti. Asiguratorul este prezent in Germania, Ungaria, Polonia, Elvetia, iar din 2008 si in Romania.

“Ne vom concentra in special pe comunicarea cat mai clara a alternativei pe care o reprezinta asigurarile medicale in strategiile de compensatii si beneficii ale companiilor”, declara Mara Gojgar (foto), managing partner al agentiei.

Citeste si:

Confident Communications este un butic de marketing - PR care ofera servicii de consultanta in comunicare corporatista si de marketing, relatii cu presa, PR 2.0, cross marketing, CSR, comunicare Interna, management de eveniment, managementul reputatiei.

Din portofoliul agentiei fac parte clienti precum Signal Iduna, AB Energy Romania, Genesis Collegiate, HR Management Club, Tudor.Personal Tailor, Trainart, Tamara Bijuterii.

In 2012, Confident Communications a fost co-organizator al evenimentului Marketing 3.0, Philip Kotler in Romania.