Agentia de mobile marketing Mobile Works a achizitionat 70% din Magnetic Studios, devenind astfel singura agentie locala de promovare pe dispozitive mobile care dispune de un laborator de tehnologie, conform companiei.

Managementul operational va fi asigurat in continuare de Ionut Grigorescu, care detine restul de 30% dintre actiuni.

“Astazi cu greu mai putem gandi o strategie integrata de comunicare din care sa lipseasca mobile marketing. De acum, ne continuam drumul alaturi de Magnetic Studios”, declara Veronica Savanciuc, presedinte & CEO sl grupului de comunicare Lowe.

Magnetic Studios are o echipa de 15 oameni, majoritatea cu peste cinci ani de experienta, aria de expertiza a acestora fiind programare si cercetare. Magnetic Studios va functiona ca un laborator de tehnologie pentru agentia Mobile Works si va pune accentul pe dezvoltarea de aplicatii native pentru sisteme de operare iOS si Android, proiecte de Augmented Reality, dar si optimizarea de website-uri pentru telefonul mobil.

Lansata pe piata in februarie 2012, Mobile Works a avut o cifra de afaceri de aproximativ 1,2 milioane lei anul trecut. Compania a dezvoltat proiecte pentru clienti precum Altex, Austrian Airlines, Bayer, Beck's, Bergenbier SA, Crucea Rosie, Farmaciile Dona, kika, Orange, Praktiker, Stella Artois, Staroperamen, Stillago si Unilever.

Mobile Works este membra a grupului de companii din care mai fac parte: Lowe&Partners, Initiative, BPN, GolinHarris, HyperActive si Medic One.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri