Travel Communication Romania isi propune sa promoveze jucatorii din industria turismului - agentii de turism, companii aeriene, regiuni turistice, hoteluri si resorturi, fie din Romania, fie din afara tarii, care doresc sa fie vizibili in fata publicului din Romania.

Travel Communication Romania isi va axa activitatea pe realizarea de proiecte speciale de comunicare cu bloggeri si jurnalisti, adaptate fiecarei companii in parte si publicului sau tinta, sustine Pascu.

“Daca in anii trecuti marketingul unei afaceri din turism insemna doar participarea la targuri de specialitate si tiparirea unor cataloage cu oferte, iar PR-ul nu exista in vocabularul turismului, in anul 2013 lucrurile sunt cu mult diferite iar marketingul unei afaceri din turism trebuie sa se adapteze. Presa migreaza tot mai mult catre online, pe piata de print rezista doar publicatiile de calitate, Facebook-ul a ajuns un canal de comunicare extrem de important, PR-ul devine esential atat pentru companiile aeriene, cat si pentru hoteluri si agentii de turism, iar unele bloguri sunt extrem de influente. Pentru a se adapta acestor schimbari, afacerile din turism au nevoie de o strategie de comunicare profesionista, gandita si implementata pe termen mediu si lung”, a declarat Razvan Pascu, managing partner Travel Communication Romania.