“Ma simt onorata ca mi s-a oferit oportunitatea de a face parte din echipa iLeo, o echipa pe care o cunosc foarte bine si cu care am colaborat in nenumarate proiecte cu rezultate foarte bune. Echipa iLeo este puternica si profesionista, pregatita pentru dezvoltarea rapida si continua schimbare a mediului digital. Pentru mine, dupa mai bine de 11 ani petrecuti alaturi de Leo Burnett, este momentul perfect pentru o noua provocare, pe care, cu sprijinul lui Mugur si al intregii echipe iLeo, voi incerca sa o tranform intr-un succes.” a declarat Andreea Boaca.

In calitate de Director General iLeo, Andreea va coordona activitatea tuturor departamentelor agentiei concentrandu-se cu precadere pe profesionalizarea echipei, cresterea relatiei cu clientii actuali, imbunatatirea si consolidarea businessului pe noile trenduri de comunicaresi mentinerea pozitiei de varf a iLeo pe piata comunicarii digitale de la noi. iLeo detine resurse si know-how pentru a realiza produse performante pe mediile sociale, web, mobile, de relatie cu oameniisi performance marketing.

"Sunt foarte bucuros ca Andreea a acceptat sa se alature iLeo si sunt convins ca impreuna vom duce mai departe spiritul iLeo intr-o zona de servicii extinse pentru clienti cu solicitari complexe din perspectiva resurselor si produsului de comunicare. Totodata, pentru perioada urmatoare, am decis sa imi impart aceste atributii cu alta provocare: cresterea specializarilor digitale in cadrul grupului Leo Burnett si dezvoltarea armonioasa a celor 3 companii in care sunt direct implicat: Breeze Mobile, 8team si Orasul Meu.” a adaugat Mugur Patrascu, Managing Partner iLeo.

Andreea Boaca (38 de ani) are 13 ani de experienta in publicitate si comunicare, din care ultimii 12 in cadrul grupului Leo Burnett. In cadrul agentiei Leo Burnett & Targett, Andreea a pornit de la pozitia de Brand Communication Executiv, a preluat in timp responsabilitati profesionale ši manageriale tot mai mari, ultima pozitie detinuta fiind cea de Brand Communication Director. S-a implicat direct si activ la nivel de strategie, supervizare ši implementare pentru campaniile clientilor strategici ai agentiei. Cea mai lunga colaborare a avut-o cu brandurile P&G, branduri premiate an de an in cadrul festivalurilor precum Effie Romania si Euro Effie. In tot acest timp a acumulat o vasta experienta in abordari 360 ale campaniilor (atatoffline, cat si online).