Pe de alta parte, Fast Forward Communications ramane o agentie specializata de BTL (below the line) si va fi condusa de Stefan Toma.

“Este o decizie importanta si conforma realitatilor industriei de comunicare, in ziua de astazi. Aveam nevoia sustinerii unui grup puternic pentru ca businessul nostru sa se consolideze si sa creasca, aceasta pentru a putea beneficia, in favoarea clientilor nostri, de o expertiza cat mai larga”, spune Tudor Daescu, managing partner al People Public Relationships Agency.

Printre clientii agentiei se numara Vans, Logitech, Philips, Allview, Garmin/ Sheba Distribution, Vespa, Niro Investment Group, Grand Cinema Digiplex.

In urma cu un an si jumatate, Fast Forward Communications a dechis un birou si in Bulgaria, la Sofia. Acesta va prelua noul nume al agentiei si va continua sa comunice pentru Logitech, Philips si AOC.

A zecea agentie in cadrul Millenium People

“Anul acesta se implinesc 15 de ani de cand am infiintat Millenium. Astazi, reteaua Millenium People este formata din zece organizatii, iar People Public Relationships Agency este a zecea”, spune Andrei Bortun, presedinte al Millenium People.

Citeste si:

Millenium People este un grup de comunicare independent, ingloband o agentie de creatie (Rusu + Bortun Brand Growers), doua agentii de relatii publice (Bortun Olteanu si People Public Relationships Agency), o agentie de digital (Rusu + Bortun Cyber Growers) o agentie de BTL (Luna Millenium) si o agentie de CSR (The CSR Agency).

Acestor companii li se adauga The Institute, entitate care editeaza revista cu acelasi nume si care organizeaza majoritatea evenimentelor industriei comunicarii din Romania (Internetics, AdPrint, Effie Awards, ADC, Gala Societatii Civile etc).

Cei mai mari jucatori pe piata de relatii publice, un domeniu estimat la circa 25-30 de milioane de euro sunt McCann PR, Nicola Porter Novelli, Graffiti Public Relations, DC Communication si GMP PR.