Cit de profitabile sint campaniile ne raspund cele mai cunoscute branduri. Cresterile ajung pina la 74%
Sint tot mai multe companii care apeleaza la serviciile unei agentii de publicitate in scopul de a-si face cunoscute produsele si serviciile, pentru a-si consolida imaginea, dar si pentru a-si fideliza consumatorii deja existenti. Agentiile care se ocupa de activitatea de creatie sau de promovare sint recompensate atit financiar, cit si prin intermediul premiilor si notorietatii pe care le obtin la diverse festivaluri de gen.

Firmele, la rindul lor, nu sint uitate, dat fiind ca ele sint, pina la urma, cele care ingroasa rindurile la usa agentiilor pentru a investi in aceste campanii. Effie Romania premiaza campaniile de promovare care au atins obiectivele de marketing.

Cit de eficient e halatul?

Campania de promovare cu care Timisoreana a cistigat un premiu Silver la Effie a costat, potrivit lui Mihai Birsan, senior brand manager Timisoreana, intre 500.000 de euro si un milion de euro. Premiile puse in joc au totalizat 180.000 de euro. In urma campaniei, cota de piata a crescut cu 1.1 puncte intr-un singur trimestru, iar cresterea volumului a fost de 74% fata de aceeasi perioada a anului precedent.

Mai multe cifre, mai multa energie

In cazul brandului Prigat, cistigator a doua Premii Gold Effie, in 2005, Quadrant Amroq Beverages (QAB) a alocat peste un milion de dolari campaniei de marketing si promovare, spune Daniela Dumitru, brand manager Prigat. In 2005, brandul a inregistrat fata de 2004 o crestere a cifrei de afaceri de 59%.

Rompetrol aloca pentru promovare intre 400.000 si 2.000.000 de euro. Potrivit reprezentantilor firmei, campania cistigatoare la Effie, La Rompetrol kilometrii se transforma in premii, a determinat o crestere de 48% a numarului de clienti si a vinzari mai mari cu 47,5%, comparativ cu 2004.

Pentru Dacia, investitia mai mare este intr-o campanie de lansare a unui nou model, comparativ cu o campanie tactica/promotionala, spune Eduard Croitoru, sef Departament publicitate.

Algocalmin este singura marca de medicamente care a cistigat cu o campanie la festivalul eficientei. Campania a avut un buget de promovare de peste doua milioane de dolari, sustine Alina Musat, director general al Spotlight Advertising, agentia de publicitate a Zentiva.

Sursa: http://www.cotidianul.ro/index.php?id=5323&art=12860&cHash=49e2a60e6b

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri