Firmele, la rindul lor, nu sint uitate, dat fiind ca ele sint, pina la urma, cele care ingroasa rindurile la usa agentiilor pentru a investi in aceste campanii. Effie Romania premiaza campaniile de promovare care au atins obiectivele de marketing.
Cit de eficient e halatul?
Campania de promovare cu care Timisoreana a cistigat un premiu Silver la Effie a costat, potrivit lui Mihai Birsan, senior brand manager Timisoreana, intre 500.000 de euro si un milion de euro. Premiile puse in joc au totalizat 180.000 de euro. In urma campaniei, cota de piata a crescut cu 1.1 puncte intr-un singur trimestru, iar cresterea volumului a fost de 74% fata de aceeasi perioada a anului precedent.
Mai multe cifre, mai multa energie
In cazul brandului Prigat, cistigator a doua Premii Gold Effie, in 2005, Quadrant Amroq Beverages (QAB) a alocat peste un milion de dolari campaniei de marketing si promovare, spune Daniela Dumitru, brand manager Prigat. In 2005, brandul a inregistrat fata de 2004 o crestere a cifrei de afaceri de 59%.
Rompetrol aloca pentru promovare intre 400.000 si 2.000.000 de euro. Potrivit reprezentantilor firmei, campania cistigatoare la Effie, La Rompetrol kilometrii se transforma in premii, a determinat o crestere de 48% a numarului de clienti si a vinzari mai mari cu 47,5%, comparativ cu 2004.
Pentru Dacia, investitia mai mare este intr-o campanie de lansare a unui nou model, comparativ cu o campanie tactica/promotionala, spune Eduard Croitoru, sef Departament publicitate.
Algocalmin este singura marca de medicamente care a cistigat cu o campanie la festivalul eficientei. Campania a avut un buget de promovare de peste doua milioane de dolari, sustine Alina Musat, director general al Spotlight Advertising, agentia de publicitate a Zentiva.
Citeste si:
Sursa: http://www.cotidianul.ro/index.php?id=5323&art=12860&cHash=49e2a60e6b
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: