Agentia Graffiti BBDO a fost marea castigatoare la sectiunea Media/PR in cadrul Seminarului European, desfasurat in aceasta saptamana la Palatul Cotroceni.

Agentia a fost distinsa cu trofeul Platformei CEFTAC pentru Cea mai credibila campanie in favoarea cresterii competitivitatii pentru un produs. Dubla recunoastere a vizat doua campanii ale agentiei: Dacia Logan si Guinness.

Seminarul Perspective si responsabilitati ale mediului de afaceri romanesc inaintea aderarii Romaniei la Uniunea Europeana s-a desfasurat sub inaltul patronaj al Presedintiei Uniunii Europene si al Presedintiei Romaniei, obiectivul principal fiind consolidarea rezultatelor Conferintei Europene asupra Concurentei si Competitivitatii.

Organizat de Fundatia Eurolink, Casa Europei, cu sprijinul Holcim (Romania), ING Romania si Philip Morris, evenimentul a reunit experti din Europa Centrala si de Sud-Est, reprezentanti ai companiilor si oficialitati, incheindu-se cu Gala de Decernare a Trofeelor Platformei CEFTAC. La eveniment au participat personalitati marcante precum E.S. Dl. Jonathan SCHEELE, Ambasadorul Delegatiei Comisiei Europene la Bucuresti, E.S. Dl. Mihai FERARIU, Consul Onorific al Marelui Ducat de Luxemburg la Bucuresti si E.S. Dl. Pieter Jan WOLTHERS, Ambasadorul Olandei.

Distinctia conferita agentiei Graffiti BBDO semnifica recunoasterea valorii campaniilor dezvoltate pentru Dacia Logan si Guinness.

Lansata in 2004, Dacia Logan a beneficiat de o campanie integrata de comunicare, incluzand presa scrisa si audiovizuala, outdoor, PR si BTL. Implementarea strategiei de comunicare a implicat colaborarea agentiei cu parteneri din retea - Tiempo BBDO Madrid si cu casa de productie The Family (Spania).

Campania Guinness Positive a fost realizata de Graffiti BBDO in 2003, incluzand presa scrisa si outdoor. Succesul nu s-a lasat mult asteptat, printul Positive fiind premiat la Festivalul Golden Drum 2003 si aducand in Romania primul premiu Epica (Epica Awards 2003). Graffiti BBDO a fost medaliata cu World Silver Medal la New York Festivals 2004 pentru acelasi print Positive, care a adus puncte importante si la cel mai important festival de publicitate din Romania (Cel mai bun print in categoria bauturi alcoolice si Cel mai bun outdoor la AdOr 2004).

Nu este insa prima oara cand agentiei Graffiti BBDO ii este recunoscuta valoarea strategica. Alaturi de numeroasele premii de creatie obtinute de-a lungul anilor, in cadrul competitiei Effie Awards 2004, agentia a primit trei premii pentru strategie si dezvoltare de brand, pentru campaniile Dacia Solenza, Tuborg si Pepsi Twist.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri