Agentia Graffiti BBDO a fost marea castigatoare la sectiunea Media/PR in cadrul Seminarului European, desfasurat in aceasta saptamana la Palatul Cotroceni.

Agentia a fost distinsa cu trofeul Platformei CEFTAC pentru “Cea mai credibila campanie in favoarea cresterii competitivitatii pentru un produs”. Dubla recunoastere a vizat doua campanii ale agentiei: Dacia Logan si Guinness.

Seminarul Perspective si responsabilitati ale mediului de afaceri romanesc inaintea aderarii Romaniei la Uniunea Europeana s-a desfasurat sub inaltul patronaj al Presedintiei Uniunii Europene si al Presedintiei Romaniei, obiectivul principal fiind consolidarea rezultatelor Conferintei Europene asupra Concurentei si Competitivitatii.

Organizat de Fundatia Eurolink, Casa Europei, cu sprijinul Holcim (Romania), ING Romania si Philip Morris, evenimentul a reunit experti din Europa Centrala si de Sud-Est, reprezentanti ai companiilor si oficialitati, incheindu-se cu Gala de Decernare a Trofeelor Platformei CEFTAC. La eveniment au participat personalitati marcante precum E.S. Dl. Jonathan SCHEELE, Ambasadorul Delegatiei Comisiei Europene la Bucuresti, E.S. Dl. Mihai FERARIU, Consul Onorific al Marelui Ducat de Luxemburg la Bucuresti si E.S. Dl. Pieter Jan WOLTHERS, Ambasadorul Olandei.

Distinctia conferita agentiei Graffiti BBDO semnifica recunoasterea valorii campaniilor dezvoltate pentru Dacia Logan si Guinness.

Lansata in 2004, Dacia Logan a beneficiat de o campanie integrata de comunicare, incluzand presa scrisa si audiovizuala, outdoor, PR si BTL. Implementarea strategiei de comunicare a implicat colaborarea agentiei cu parteneri din retea - Tiempo BBDO Madrid – si cu casa de productie The Family (Spania).

Campania Guinness “Positive” a fost realizata de Graffiti BBDO in 2003, incluzand presa scrisa si outdoor. Succesul nu s-a lasat mult asteptat, printul “Positive” fiind premiat la Festivalul Golden Drum 2003 si aducand in Romania primul premiu Epica (Epica Awards 2003). Graffiti BBDO a fost medaliata cu World Silver Medal la New York Festivals 2004 pentru acelasi print “Positive”, care a adus puncte importante si la cel mai important festival de publicitate din Romania (“Cel mai bun print in categoria bauturi alcoolice” si “Cel mai bun outdoor” la Ad’Or 2004).

Nu este insa prima oara cand agentiei Graffiti BBDO ii este recunoscuta valoarea strategica. Alaturi de numeroasele premii de creatie obtinute de-a lungul anilor, in cadrul competitiei Effie Awards 2004, agentia a primit trei premii pentru strategie si dezvoltare de brand, pentru campaniile Dacia Solenza, Tuborg si Pepsi Twist.