Vineri seara a avut loc festivitatea de decernare a premiilor la Olimpiadele Comunicarii, una dintre cele mai ravnite distinctii fiind obtinuta de echipa Father, al carei client a fost publicatia noastra. An de an, Olimpiadele Comunicarii reuneste cei mai buni studenti in materie de comunicare si relatii publice, acestia participand la una din cele patru probe ale competitiei: Comunicare Institutionala, Comunicare Politica, Relatii Publice si Advertising.

La numai un an si cinci luni de la aparitie, wall-street.ro a fost introdus in randul brandurilor carora echipele inscrise in concurs trebuie sa le realizeze o campanie de promovare. “Am invitat Wall-Street sa faca parte din galeria de brand-uri care au dat un brief la Olimpiadele Comunicarii, deoarece am vazut in Wall-Street un "copil minune" al internetului romanesc – e vorba pana la urma de portalul de stiri care a reusit performanta de a castiga detasat pozitia nr.1 pe o nisa care era relativ bine inchegata, in doar 1 an de zile. Prin premiul pe care l-a castigat echipa Father, s-a vazut inca o data ca Wall-Street este un brand care suprinde in orice ar face“, a declarat pentru publicatia noastra, Dragos Dehelean, Presedintele Ethos, organizatorul evenimentului.

Desi de la prima participare, Wall-Street a iesit castigator in randul clientilor, si aceasta datorita echipei care a realizat campania de promovare pentru publicatia noastra, echipa jucand practic rolul unei agentii de publicitate, realizand o campanie pe baza unui brief.
14595_1.ppt
Back into the society!

Echipa Father a castigat prima pozitie in cadrul probei de Advertising, cu o “Campanie de Reintegrare a Oamenilor de Afaceri în Societate”. Conceptul prezentarii a fost imediat agreeat de catre client, care s-a declarat incantat de prezentare echipei: “Cititorii Wall-Street sunt "workaholics" si isi petrec cea mai mare a timpului la birou, uitand de multe ori de celelalte lucruri importante in viata. Ca om de afaceri, in momentul in care fetele mi-au prezentat conceptul, am resimtit foarte puternic acest sentiment si m-am regasit perfect in ideea campaniei”, a spus Mihai Seceleanu, CEO Wall-Street.

Dar de ce Father? Deoarece sunt cinci fete si sunt toate... fete de tati! :) Aceasta a fost descrierea pe care si-au ales-o componentele echipei, si anume Olivia Basag, Roxana Cristea, Alexandra Pop, Miruna Pop si Denisa-Mihaela Puica. “Ne-am bucurat sa avem Wall-Street drept client. Colaborarea cu domnul Seceleanu precum si cu intreaga echipa ce realizeaza acest cotidian a fost excelenta. Ne face placere sa spunem ca am fost sustinute in intregul demers si ca rezultatul a fost pe placul clientului'', a spus pentru Wall-Street Miruna Pop, una din membrele echipei.

Campania Father rezolva o problema reala de business

Ideea celor cinci fete ale echipe Father a adus unaminitatea in randul juriului, dupa cum a declarat pentru Wall-Street, Adrian Botan, Creative Director la McCann Erickson, unul din membrii juriului. "In ansamblu am vazut o scadere: lupta a fost mai stransa anul trecut. Dar si lucrarea castigatoare de anul acesta a fost foarte buna. In nume propriu, pot sa spun ca este cea mai buna campanie pe care am jurizat-o la olimpiadele comunicarii pana acum. Faptul ca locul 1 a fost ales in unanimitate de membrii juriului, fara o consultare prealabila, imi da dreptate."

Adrian Botan a adaugat ca in opinia sa campania Father este singura aplicabila, deoarece ofera o rezolvare pentru o problema reala si anume lipsa timpului. "Claritate in punerea problemei si in rezolvarea acesteia. Umana si realista in gasirea insightului. Simpla in rezolvarea creativa", a fost caracterizarea sa pentru produsul 'agentiei' Father.

''Oamenii astia vor lucra sigur in publicitate''

Competitia a fost apriga, fapt recunoscut si de fete. ''Proba de advertising este de departe cea cu gradul cel mai ridicat de competitivitate. La aceasta editie au participat 121 de echipe, dintre care 12 au trecut de preselectii, dintre care 3 au ocupat evident primele pozitii in final'', a mai spus Miruna Pop.

Si cu toate aceste fetele au obtinut prima pozitie, parerea juriului fiind in unaminitate in favoarea lor. ''Intre podium si restul echipelor diferenta a fost foarte mare, patru-cinci echipe fiind peste medie. Locul intai, daca imi amintesc eu bine, a intrunit unaminitate de voturi, tinuta si spiritul fiind peste nivel mediu, strategia fiind bine gandita iar creativitatea fiind la cel mai inalt nivel. Cu mici modificari si cu putin curaj, campania ar putea sa fie aplicata'', a declarat pentru Wall-Street, Victor Dobre, Managing Director Scala JWT. ''Oamenii astia vor lucra sigur in publicitate'', a conchis Victor Dobre, care a facut parte din juriu, alaturi de alte personalitati din industria de advertising autohtona precum Adrian Botan, Bogdan Naumovici (Director de Creatie Regional Leo Burnett Romania) sau Andrei Cohn (Creative Director Cohn&Jansen - Ashley).

La capitolul sfaturi, Victor Dobre spune ca cele cinci fete nu ar trebui sa isi piarda entuaziasmul si sa isi pastreze interesul si mintea limpede si peste 10-15 ani ar putea sa fie liderii pietei. Adrian Botan are un sfat poate si mai important: "Sa nu se desparta nici la angajare: o echipa de succes este greu de refacut. Poate chiar sa intemeieze o agentie, de ce nu?".

Pe locul II s-a clasat echipa "aia multi de vor în publicitate", care au pregatit o campanie pentru Business Magazin, iar pe cea de-a treia treapta a podiumului a urcat echipa "NewBeez" - care au lucrat pentru brandul Holsten al Tuborg Romania.