Penny Market, Lidl si Carrefour sunt retailerii cu cel mai mare volum de publicitate pe segmentul lor de activitate, in primele trei luni ale anului 2013, potrivit mediaTrust, unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii de monitorizare.
Penny Market a avut cele mai multe reclame difuzate, 13.152 de spoturi, acestea avand un cost la rate card de 24,3 milioane de euro.Sumele la rate card sunt investiile brute, fara discount, reducerile ajungand si la 80-90%.

Pe locurile urmatoare se afla Lidl (cu 7.430 de reclame), Carrefour (4.726 de reclame), Real,- (4.335 reclame difuzate), Billa (3.294 reclame), Metro Cash & Carry (1.238 reclame,) si Mega Image (973 reclame).

Raportul a luat in calcul rezultatele monitorizarii a 732.155 de reclame difuzate in intervalul de timp 1 ianuarie 2013 – 31 martie 2013, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio si 200 de publicatii centrale.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri